1 NOK
Witam. Poszukuję osób majacych doswiadczenie w chodzeniu opo via ferratach. Chciałbym zaznajomić się i zdobyć nieco informacji. Poszukuję również entuzjastów trekkingu. Pozdrawiam.
Witam serdecznie, poszukuje ludzi chętnych na wspólną wspinaczkę na sztucznych ściankach, w TOKERUD (skała na boulder) i piesze wycieczki po górach w Norwegii. Mieszkam niedaleko lillestrom. ...
Jestem instruktorką ćwiczę kalanetiks Poszukuje ludzi do stworzenia grupy która pragnie dobrze się czuć we własnym ciele.
Witam. Mam 35 lat. Od jakiegoś czasu mam duże problemy . Od 2 miesięcy nie jesteśmy tego w stanie zrobić z żoną.Dodam, że żona bardzo mi się podoba. Tylko problem leży we mnie. Czy to może być ...
Tosia Saracho
19-11-2025 17:45
Hej wszystkim Próbuję ogarnąć łuszczycę skóry głowy i szczerze – mam już dość. Jednego dnia jest lepiej, drugiego znowu łuska, swędzenie, dramat. Czy jest jakiś szampon, który naprawdę działa ...
Joanna Kuchnicka
21-10-2025 00:00
Czołem wszystkim!! Jestem nowy w Norwegii mieszkam w okolicach Stavanger i mam taki pytanie i chciałbym skoczyć ze spadochronem!! Od zawsze było to moje marzenie czy moge to zrobic w tej okolicy i ...
Macie jakieś sposoby, żeby łatwiej zdecydować, z czego zrobić taras? Totalnie się gubię.
Karol Pitek
22-07-2025 09:59
Witam, Szukam kogoś kto wspólnie byłby zainteresowany chodzeniem z wykrywaczem metali (moje hobby). Interesuje mnie głównie militarka ale monetkami też nie pogardzę. Jestem z okolic Oslo, będe w ...
Bartosz Kowalski
16-06-2025 22:03
Wczoraj założyłam temat,,Melancholijny nastrój,, i chociaż nie było dużego zainteresowania postanowiłam założyć w dziale ,,Grupy zainteresowań,, Kącik poezji,być może znajdą się osoby, które ...
Witam Mozna powiedziec ze jestem numizmatykiem amatorem, bo zbieram nasze polskie zlote 2zl od paru lat, pewnie wszyscy wiedza co to jest xD Czy w norwegii tez sa jakies monety do ...
Czy zna może ktoś grę w bilarda dwóch na dwóch online ?