Kredyt konsumencki w Norwegii
Eff.rente 14,15%, 100 000kr. over 5 år, kost 37 120kr., Totalt 137 120kr.
Sprawdź
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Grupy zainteresowań

Napisz
artmalarz
artmalarz 01-03-2017 12:19 474

klasyki zabytki

witam . szukam pracy przy renowacji pojazdów zabytkowych wszelkiej masci. mam doświadczenie. poza tym maluje . techniką \"dowolną\". Gdynia.

Kamil Sermak
Kamil Sermak 16-02-2017 20:23 557

KARTA Bare trening

Witam, chciałbym odsprzedać karnet na siłownie który można wykorzystać do końca Marca. Miesięczny koszt korzystania za siłownie to 250 nok i za tyle też odsprzedam. Po tym czasie subskrypcja, ważność ...

Kamil Sermak
Kamil Sermak 05-02-2017 19:58 752 5

RALLY SWEDEN 2017

Cześć, czy ma ktoś w planach wyjazd na rajd Szwecji w dniach 11 - 12 luty z Oslo bądź okolic ?

bogdan bodek
bogdan bodek 29-01-2017 18:35 554

Złotnik,srebrnik-odlewnik

Mieszkam w Norwegii w Akerhus i poszukuję kontaktu z osobami z branży.

Kamil Sermak
Kamil Sermak 29-01-2017 12:03 1013 5

Skoki narciarskie 10 - 12 Marzec, Oslo/ Hollmenkollen

Witam, w tym roku zapowiada się wielka zimowa impreza z naszym większym udziałem Kto się wybiera ?

29-01-2017 11:39 633

Notodden i Okolice. Weekendowe trasy w lasy.

Czy ktoś lubi i chętny na chodzenie, wchodzenie i schodzenie?

Izabela123
Izabela123 19-01-2017 09:54 459

Silownia

Szukam chętniej dziewczyny do wspólnych wyjsć na siłownie drammen

15-01-2017 15:00 543

Muzycy Bergen

Czy znajda sie Muzycy w Bergen chetni poswiecic troche wolnego czasu swojej pasji???

ewelina17
ewelina17 12-01-2017 22:07 581 1

moda / sztuka

Cześć! Studiuje projektowanie ubioru w Warszawie, aktualnie jestem w Norwegii na kilka miesiecy, szukam ludzi ktorzy interesuja sie modą , projektuja, stażują, etc. chętnie umowie sie na kawe oraz ...

Kamil Sermak
Kamil Sermak 12-01-2017 19:10 405

Pobiegamy ? :)

Cześć, czy ktoś ma ochotę pobiegać po Oslo, zwłaszcza wieczorami, bo wtedy jest czas na to, po pracy. Ewentualnie wypad na siłownie

Kamil Sermak
Kamil Sermak 10-01-2017 06:18 436

Trening

Dzień dobry wszystkim ktoś wybiera się na Carl Barnes Plass na siłownie po godzinie 19, 20 ?

Mariusz Barczyk
Mariusz Barczyk 07-01-2017 11:51 458

Relaks plus zdrowie

Wycieczka biegowa w terenie jutro 20km 2h. ktoś coś ?? , Vestfold.

Paweł F.
Paweł F. 20-11-2016 17:26 2593 14

Pieseł w Norwegii.

[Strona: 1 2]

Chciałbym zakupić psa. Intereseują mnie zasady posiadania psa w Norge,szczególnie zainteresowany jestem wszelkimi dodatkowymi kosztami typu obowiązkowe rejestracje, podatki, koszty szczepień. Z ...

Kamil Sermak
Kamil Sermak 20-12-2016 17:50 478

Wypad na siłownie

Cześć wszystkim, idę jutro na bieganie do siłowni na Carl Berners Plass po godzinie 18. Jeśli, ktoś chciałby się przyłączyć to zapraszam

Bogumiła Bogna Bielaj
Bogumiła Bogna Bielaj 18-12-2016 10:57 410

pomoc

Witam, Mieszkam w Lier kommune i szykam chętnej osoby z którą mogłabym chodzić na siłownie lub treningi na świeżym powietrzu. mam słabą wolę i potrzebuje motywacji do ćwiczenia.

hankamilan
hankamilan 12-12-2016 12:39 444

Hot Yoga, Bikram Yoga

hej, czy ktos byl na zajeciach hot yoga i moze sie podzielic doswiadczeniem? pozdr,

Arkadiusz Milewczyk
Arkadiusz Milewczyk 30-11-2016 19:37 387

Siatkówka

Witam. Szukamy chętnych do gry w siatkówkę w Jessheim w hali przy Markavegen ( obok stadionu ) Hala jest płatna , opłata za 6 m-cy wynosi 400 nok za osobę. Terminy spotkań są jeszcze do ustalenia ...

M. D.
M. D. 14-11-2016 09:49 589 1

Psi behaviorysta/trener poszukiwany - Bærum, Asker, Oslo

Witam. 8miesieczny spory piesek potrzebuje pomocy w \"ogarnieciu sie\". Mam nadzieje ze moge tu znaleźć fachowca, albo przynajmniej kogos kto wie cokolwiek na temet tresury. pozd.

Panda86
Panda86 09-11-2015 14:31 633 1

Nauka tańca Oslo i okolice

Czy zna ktoś polskich instruktorów tańca w okolicach Oslo, Sandviki, Asker lub Drammen? Nie szukam szkół tańca, a raczej indywidualnych nauczycieli, trenerów lub poprostu osób, które kochają taniec, ...

Gabriela M
Gabriela M 07-11-2016 12:39 459

Treningi Capoeira

We are finally back See you there! Årvollskogen 91 Moss CAPOEIRA.: Ved å trene capoeira vil du øke dine daglige evner, som styrke, fleksibilitet, balanse, koordinasjon og refleks. Det er en ...

solange _
solange _ 08-10-2016 20:50 1956 17

Filozofia/nauka spotkania dyskusyjne

[Strona: 1 2]

Witam! Szukam osób zainteresowanych filozofią oraz/lub nauką (fizyką wspołczesna, matematyka), chętnych na spotkania dyskusyjne w Oslo. Pozdrawiam!

Urszula Urbanska
Urszula Urbanska 30-10-2016 17:46 579 2

Siatkówka Jessheim

Jeśli masz ochotę darmowo pograć w siatkówkę w miłym towarzystwie zapraszam w każda niedziele od 17 do 19 (zazwyczaj do 20) w Jessheim (Jessheim is- og flerbrukshall). Zabierajcie znajomych/rodzine ...

Kris Rer
Kris Rer 16-08-2016 20:01 514 1

muzyka

siemka wszystkim! czy orientujecie sie czy ktos w oslo posiada własne studio nagran???

Hubson Sekowski
Hubson Sekowski 06-10-2016 20:52 601 1

Gameworld

Hej, szukam sklepu w Oslo, gdzie mogę kupić różne gadżety typu: gry, filmy, geek, anime&manga, książki, itd. Coś jak Outland.no

Piotr K
Piotr K 20-03-2014 08:02 8087 22

Szukam łódki i osób na wędkowanie z łódki

[Strona: 1 23]

Witam wszystkich, Szukam łódki i osób na wędkowanie z łódki w weekendy lub w wolne dni wielkanocne, tj. między 17.04 a 21.04. W święta mogłaby to być nawet wycieczka na zachodnie wybrzeże. ...

Mirek Biłek
Mirek Biłek 08-08-2016 08:06 3404 1

wokalistka lub wokalista poszukiwana (y)

Ktos kto lubi i potrafi spiewac. Poezje ale nie tylko, normalne piosenki tez. Ja gram na gitarze i keyboardzie kolega na basie. Brakuje glosu. Gramy covery ale rowniez moje kompozycje. Okolice Oslo. ...

Milena Jarosz
Milena Jarosz 30-10-2016 11:26 629 1

NORWEGIA 2017

Witam, jestem nowa na forum, ale mam szczerą nadzieję, że ktokolwiek mi odpowie Bardzo chciałabym odwiedzić Norwegię w 2017 roku, przełom kwietnia, maja... Owszem dostępne są przez biura podróży ...

Mario Nowak
Mario Nowak 29-10-2016 20:50 446

Poszukiwacze

Szukam kogoś kto zna tereny żeby pochodzić z wykrywacze itereseje mnie średniowiecze nie prl

Nikodem NO
Nikodem NO 24-10-2016 09:33 426

Witajcie

Witam ! Poszukuje druzyny pilki noznej ktora gra regularnie i zainteresowana jest bramkarzem jestem bardzo zainteresowany

xKrissek
xKrissek 16-10-2016 01:58 536

Perkusista do grania black metalu

Witam, poszukuję perkusistę, który byłby zainteresowany graniem black metalu i który byłby z Kongsvinger lub okolic. Gram na gitarze, dam radę na basie oraz wokalnie. Szukam perkusisty ...

Spidi
Spidi 14-10-2016 22:23 208 4

90 rocznica urodzin Kubusia Puchatka

Wypiję za jego zdrowie

ALEXANDER HAZARD
ALEXANDER HAZARD 07-10-2016 19:18 503

(milianepilie08@gmail.com)

DO BUDY!!!! Paszoł WON!!!

pawel gorsiak
pawel gorsiak 19-08-2013 15:14 10583 13

chrześcijanie

[Strona: 1 2]

Witam, czy ktos wie o jakieś polskiej spolecznosci chrześcijańskiej w Oslo lub grupie domowej ?

Balbee
Balbee 02-10-2016 02:31 473 1

Fireshow

Hej! Szukam osób z Oslo i okolic na wspólne kręcenie poi/kijem/wachlarzami/co-komu-odpowiada. Ogień, LEDy - również obojętnie. Sama trenuję i uczę się poi od kilku lat, mam pewne doświadczenie i ...

Domel .
Domel . 24-09-2016 13:12 530 3

Siłownia...

Cześć. Mam pytanie odnośnie karnetów na siłownie, ponieważ planuje powrót do treningów. Słyszałem że nie wygląda to za ciekawie ponieważ trzeba opłacać z góry na 1/2 roku bądz rok a ja nie lubie się ...

Rob01 Robert
Rob01 Robert 21-09-2016 11:12 554 1

Hello people

Hello , i love this place and i can\'t wait to make new friends

dcb30
dcb30 18-09-2016 12:31 553 2

Piłka

Szukam chętnych do gry w Pilke nizna

Spidi Spidi 18-09-2016 17:12

I ja bym pokopał...

Pawel Pawel
Pawel Pawel 17-09-2016 12:42 490

Wykrywacz metali

Witam czy ktos \"lata\" z wykrywaczem?chetnie sie do kogos przylacze pozdrawiam

15-09-2016 19:40 411

siłownia

witam szukam trenera personalnego lub osoby do wspólnych treningów na siłowni (oczywiscie początkujący) z okolic Ål lub Geilo pozdrawiam

Mariusz Barczyk
Mariusz Barczyk 09-09-2016 20:29 371

Wolny czas ?

Wycieczka biegowa jutro ok 30km 3h. ktoś coś , Vestvold. Andebu

Marcin n
Marcin n 24-01-2016 00:18 724 3

Wspinaczka

Hej. W zeszłym roku kupiłem sprzęt do wspinaczki, moi znajomi także mieli to zrobić. Kupili, ale nie wszystko... Wyczuwam w nich słomiany zapał Czy ktoś ma ochotę powspinać się na ...

Lille Mi
Lille Mi 04-09-2016 11:37 455

Klatreverket Oslo, Vulkan

Trenuje ktos z Was tam?

Damian Tomczyk
Damian Tomczyk 31-08-2016 22:12 832

Zakłady Bukmacherskie online a norweskie prawo itd.

Witam, czy gra ktoś online u \"buka\" i nie chodzi mi o norsktipping? Może używacie do tego internetowych portfeli? Jak tak to mam pewien problem i może jakaś osóbka obyta z takimi rzeczami ...

jacek sk
jacek sk 28-08-2016 11:22 521

lasy w okolicach asker

witam, czy zna ktos moze lokalizacje jakiegos fajnego lasu w okolicach asker(do 10 km) gdzie mozna wyskoczyc na grzyby?

Maestro X
Maestro X 19-04-2016 21:43 1407 2

Wyprawa na Lofoty

Witam wszystkich zainteresowanych. Organizuje wyjazd krajoznawczo-wędkarski po Norwegii. Prawdziwa gratka dla miłośników pięknych widoków i amatorów wędkowania. Termin 9.05.2016-19.05.2016. ...

Magda Lena
Magda Lena 17-08-2014 14:31 1490 4

Strzelanie z wiatrówki

Czy ktoś z forumowiczów zna jakieś miejsce w okolicach Skien lub Porsgrunn, gdzie można spokojnie postrzelać z wiatrówki ? Poza strzelnicami oczywiście

Michal Wegielski
Michal Wegielski 02-08-2016 09:53 2856 8

Żeglowanie po Oslo fiordzie

Witam, szukam chętnych do pozeglowania w okolicach Oslo w najbliższy weekend start z Asker

Michał S
Michał S 17-08-2016 11:30 473 1

plaża/koszykowka

Czesc, ze znajomym szukamy chetnych do siatkowki na piachu lub do koszykowki w Asker. Ktos chcialby dolaczyc?

Rafał Wrocławiak
Rafał Wrocławiak 10-06-2016 13:41 375 1

Frisbee :D

siema Są jacyś fani frisbee w Oslo? Wraz z dziewczyna lubimy porzucać w parku, czasem przyłącza się jacyś znajomi ale fajnie jakby było nas więcej...zapraszamy, dawajcie znać Pozdrosy... ...

judyta now
judyta now 22-11-2015 20:36 606 3

Szukam fotografa Fredrikstad/Sarpsborg

Witam. Szukam osoby która ma doświadczenie bądź chciałaby nabyć w fotografii ciążowej. Pozdrawiam

Marcinnn1
Marcinnn1 15-02-2016 23:10 4803 59

Fotografia

[Strona: 1...456]

Czesc Sa tutaj jakies osoby interesujace sie fotografia z okolic Oslo?? Moze ktos chetny na jakies male sesje lub wymiane doswiadczen zwiazanych z fotografia.

22-05-2016 22:03 793 4

Motocykliści Oslo i okolice

Witam, szukam osób które śmigają na moto w Oslo lub okolicach. Chętnie dołączę do jakiejś ekipy na wspólne śmiganie po okolicy

Mariusz Barczyk
Mariusz Barczyk 07-08-2016 12:38 494 2

Sport

Czy jest ktoś chętny na niedzielne rozbieganie ok 30km Vestfold ?

Mateusz M
Mateusz M 07-08-2016 19:19 446

Kolarstwo Szosowe

Witam trenuje ktoś kolarstwo szosowe, najlepiej okolice Oslo. Orjentujecie się czy są tutaj jakieś miejsce gdzie spotykają kolarze i trenują razem coś jak rondo Babka w Warszawie. Są jacyś chętni ...

Patryk Ostatkiewicz
Patryk Ostatkiewicz 18-07-2016 06:50 344

Holidays in norway

baja jaga
baja jaga 28-12-2012 23:43 22531 81

Myszą rysowane

[Strona: 1...789]

Witam co robicie by się odstresować ? Ja rysuję. Nie jakieś tam wielkie arcydzieła ...Po prostu siedząc przy kompie...stawiam punkty.Na dzień dobry pokaże wam jeden z ostatnich mi się podoba. Może ...

baja jaga baja jaga 17-07-2016 21:45

.

Mariusz 27
Mariusz 27 15-07-2016 19:40 439

podróż go Goteborga

Witam . Szukam transportu z Drammen do Goteborga w najbliższych tygodniach dla 2 osób

ela kowal
ela kowal 08-07-2016 22:31 517

Wypad w gory norweski.

Od polowy sierpnia szukam towarzysza/rzyszki na lazenie po Norwegii 2 tygodnie.

Dawid111 ..
Dawid111 .. 07-07-2016 22:09 596 2

Kolarstwo górskie

Witam czy uprawia z was ktoś kolarstwo górskie Oslo okolice ? Szukam fajnych tras lub scierzek

adrian c.
adrian c. 04-07-2016 23:45 1436 12

SKRADZIONO ROWER

[Strona: 1 2]

Witam! skradziono rower: Banshee Scream widelec: Bomber 888rc damper: 5th element hamulce: Elixir R za pomoc w odnalezieniu potrafie sie odwdzieczyc. dziekuje za pomoc!




Bliżej nas