Nawet 80 000 NOK zwrotu podatku z Norwegii Odzyskaj podatek
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Grupy zainteresowań

Napisz
Adam Neumann
Adam Neumann 24-04-2010 19:57 1327 1

Podróże po norwegi- luźne zwiedzanie i zachwyty

Jak w temacie, może ktoś chętny, kto cierpi na nadmiar czasu momentami i ma w planach zobaczć coś więcej niż sklep Kiwi za rogiem. Może znajdzie się ktoś taki do wpólnych podróży po Norwegii; może ...

26-04-2010 15:19 866

Gitara basowa, Drammen

M D
M D 14-03-2010 19:30 1301 6

Polacy w norwegii

Normalnie szopka

21-04-2010 20:05 1449 10

rowerkowos

Smajkus ma pomyslos .... .... moze ktos ma ochotos na rowerowos wyprawos ?? polaczonos z np .. malos piknikos ??? czyli ... .....mozna by sie zebrac i gdzies wyruszyc ?? co wy na to ? co o ...

adam dziórzyński
adam dziórzyński 24-04-2010 23:50 963 1

poezja

chyląc kark ku brunatnej ziemi rodzę sploty myśli czysty zapach wiosny wiejska wiosna wieś nic

Marekq Mar
Marekq Mar 20-11-2009 14:04 35652 88

Pijane Norweżki

[Strona: 1...789]

hmmm... nie wiedziałem gdzie to zbytnio napisać. Zainspirowany wątkiem z jednego artykułu chciałem podjąć temat pijanych Norweżek. Ile razy jestem na imprezie nie mogę wyjść z podziwy jak mocno się ...

08-01-2010 18:36 5522 33

łojenie, napieranie,młucenie-alpinizm

[Strona: 1...234]

czy ktoś się wspina-szuka grupy, bądź partnera do wspinania??

17-04-2010 15:53

Slawek P
Slawek P 01-04-2010 16:34 2524 15

CO SIĘ DZIEJE Z PORTALEM MojaNorwegia

[Strona: 1 2]

Nie wiem co się dzieje z portalem MojaNorwegia, od jakiegoś już czasu wchodząc na stronę szlak mnie trafia dlatego że na wczytanie każdej ze stron trzeba czekać ok 1-2min, czyżby serwer był tak ...

Olga O.
Olga O. 22-03-2010 00:43 1111 5

Kot w Norwegii

O psach juz czytalam, a jak wyglada sprawa z kotami? Przepisy sa takie same jak dla psow?

ka mi
ka mi 22-11-2009 19:44 4939 35

smiech to zdrowie :D

[Strona: 1...234]

a ja lubię się śmiać smieszy mnie wszystko od filmow kultowym dla mnie jest "misja kleopatra" zawsze mnie smieszy poprzez kawały "wchodzi baba do windy a tam schody" do ...

Jarek Smołka
Jarek Smołka 16-03-2010 18:53 2070

enduro cross

czesc czy moze ktos z was jezdzi w bergen i okolicach na takim sprzecie?? chetnie poznam kogos na wspolne wypady:}

Brudny Harry
Brudny Harry 06-11-2009 15:15 4708 24

Gitara to moja zona i kochanka

[Strona: 1 23]

Kto jeszcze kocha ten instrument i poswieca mu czas, pieniadze itd.?

Pawel K.
Pawel K. 24-01-2010 14:23 1308 2

kapelka rockowa

chetnie bym zmontowal kapelke i pogral nawet dla przyjemnosci w Bergen lub okolicy....mile widziany bas gitara i voc...no i ja za bebnami

Mena Ż
Mena Ż 21-12-2009 13:26 1092 2

Zapraszam po gotowe obrazy....

Witajcie! Jak w temacie Zapraszam po gotowe obrazki...

M D
M D 11-11-2009 20:41 13101 115

Narty!!!

[Strona: 1...101112]

Hei. Jesli ktos bedzie sie wybieral gdzies na narty niech napisze-w koncu sezon za pasem..bedzie razniej a czasami rowniez taniej-mozna sie bedzie rowniez poznac Pozdrawiam wszystkich milosnikow ...

11-03-2010 09:51 851

SPORT NORWAY CUP 2010

Drodzy Forumowicze, Zapewne każdy z Was słyszał o sławetnym Norway Cup w Oslo.To świetna impreza propagująca piłkę nożną i integrację między narodami. Piłkę nożną ale nie tylko w męskim wydaniu. W ...

sagraw cz
sagraw cz 02-03-2010 16:49 1129

Hokej na lodzie

Cze wszystkim czy gra ktos w hokeja jezeli tak czy moge dostac namiary gdzie i kiedy ?? Dzieki

PANCER .
PANCER . 23-02-2010 09:07 6687 26

Przedluzenie pozwolenia na zasilku

[Strona: 1 23]

WITAM. CZY JEST KTOS W STANIE WYJASNIC MI- ? JAK I CZY W OGOLE MOGE PRZEDLUZYC POZWOLENIE NA DAGPENGER. POZWOLENIE WYGASLO MIESIAC TEMU. ZASILEK DOSTAJE NADAL.

Aneta 09
Aneta 09 18-02-2010 19:43 2619 3

Podróż z psem z Polski do Norwegii

Witam, Czy ktoś z Państwa zna szczegóły odnośnie podróżowania z psem? Chodzi mi o to, że zwierzę ma już wszystkie wymagane dokumenty i badania, ale nie wiem jak to wygląda od strony transportu. ...

Joanna xxx
Joanna xxx 04-01-2010 11:59 14439 9

Przepisy dotyczące posiadania psów w Norwegii

Witam. Czy może ktoś z Was orientuje się jakie są przepisy odnośnie posiadania psów w Norwegii? W jakiej wysokości i komu trzeba płacić podatki? W jaki sposób zapisać się do NKK? Z góry dziękuję za ...

LEKKOATLETYKA

Chcialbym sie dowiedziec czy ktos w ogole to uprawia w Norwegii i jakie sa szanse dostania sie albo ma ktos jakies znajomosci,kontakt z klubme badz trenerem??

05-01-2010 13:56 1267 4

Texas Hold'em.

05-02-2010 11:04 5700 48

lk

[Strona: 1...345]

nm

Grzegorz Szaliński
Grzegorz Szaliński 06-02-2010 19:29 3538 12

wynajmę łódkę / okolice Fredrikstad/ Engelsviken

[Strona: 1 2]

witam serdecznie !! zastanawiam się nad zakupem łodzi z przeznaczeniem na wędkarstwo morskie oraz turystykę w okolicach wybrzeży fredrikstad/Engelsviken ... Ponieważ utrzymanie takiej łodzi w ...

29-01-2010 08:24 2515 14

Rzut kotem !!!

[Strona: 1 2]

Gra wynaleziona (w internecie) przez miłośnika zwierząt Dino www.gry.jeja.pl/1689,rzut-kotem.html Tutaj dzielimy się wynikami. Można pisać nie na temat, byle nie za dużo

Łukasz Brzeziński
Łukasz Brzeziński 10-11-2009 09:23 5084 12

Polscy Studenci w Norwegii - czy tu są?

[Strona: 1 2]

czekam na info może będę miał fanty

Lukasz J.K
Lukasz J.K 27-12-2009 23:57 5479 41

Czy „Avatar”zmieni obraz kina ?

[Strona: 1...345]

Media na całym świecie piszą, że Avatar jest przełomem w kinie na miarę wprowadzenia w latach 20. dźwięku. Sam Cameron uważa, że jest to film lepszy od samego Titanic

ka mi
ka mi 23-11-2009 09:19 6139 22

łozkowe wpadki :D

[Strona: 1 23]

Hejka mam dzisiaj dobry humor i założyłam ten watek aby sie pośmiać i takie tam Chciałabym abyście mi powiedzieli jakie były wasze największe wpadki łóżkowe My kiedyś wracając z moim chłopakiem z ...

Jerzy Wilk
Jerzy Wilk 17-12-2009 23:55 1150

Chcę chodzić

Witam. Ewelina pracowała w Polsce jako ratownik GOPR. Podczas ćwiczeń uległa wypadkowi. Nie pozwólmy Jej zatracić wiary w LUDZI. POMAGAŁA INNYM A TERAZ SAMA POTRZEBUJE POMOCY ...

Kamil Kamil
Kamil Kamil 02-12-2009 22:12 1247 2

Łyżwy

kto sie pisze posmigac na łyżwach w oslo S??

ladny pan
ladny pan 09-12-2009 20:56 3526 17

rosyjskie ufo nad norwegia?

[Strona: 1 2]

www.dziennik.pl/swiat/article501772/Zoba...le_nad_Norwegia.html

02-12-2009 20:55 1963 2

Szkoła TAŃCA

Cześć wszystkim!!!! Mam takie pytanko : Czy wie ktoś może gdzie w Norwegii znajduje się jakaś szkoła tańca Towarzyskiego,Hip - Hop,Dancehall itp. ???? Poprostu chciała bym sie w koncu spełniac ...

05-12-2009 03:50

stan ger
stan ger 22-11-2009 14:24 1842 3

EUGENIUSZ GERLACH - MALARSTWO

Serdecznie zapraszam wszystkich na moją nową stronę www.gerlach-art.com poświęconą mojej twórczości. Znajdziecie Państwo tu galerie malarstwa, grafiki, rysunku i pasteli (w przyszłości także ...

Lukasz J.K
Lukasz J.K 20-11-2009 01:16 5993 35

PAULO COELHO

[Strona: 1...234]

ladny pan
ladny pan 22-11-2009 18:51 1593 8

interesuje sie - niczym!

1.jesli masz jakies zainteresowania,natychmiast przerwij czytanie.to temat nie dla ciebie! 2.jesli wrecz przeciwnie,nic cie nie interesuje,tym bardziej! opusc ten post i nigdy tu nie wracaj! (a ...

krzysiek ;-)
krzysiek ;-) 21-11-2009 11:13 1293

poszukuje sklepu

Może ktoś wie czy w Oslo jest sklep z podzespołami(częściami) elektronicznymi? Ewentualnie prosił bym o podanie jakiś namiarów na serwisy RTV w okolicach Sandvika.pozdrawiam.

Mena Ż
Mena Ż 20-11-2009 13:04 1186

Pytanko :)

Wybaczcie,że wyjeżdżam ponownie z tym samym tematem( proszę nie krzyczeć ) ale może znajdzie się tu ktoś, kto będzie mógł mi podpowiedzieć. Od jakiegoś czasu maluję tu dla Norków i zdaje się ,że ...

06-11-2009 23:16 5138 22

szczur??

[Strona: 1 23]

witam, od dwoch dni cos mi biega nad glowa i skubie i drapie, podejrzewam ze to szcur, czy ktos ma jakis sposob jak go wykurzyc bez dewastacji domu, mieszkam w mieszkaniu nad garazem, wiec gdzies sie ...




Bliżej nas