1 NOK
Hej, jestem nowy w Drammen, szukam osób do spędzania wspólnie czasu. Mam 44 lata, dużo czytam, nałogowo słucham ciężkiej muzyki, zacząłem się uczyć gry na gitarze, a w sezonie jeżdżę na starym ...
Priv
Hejka
Ktoś chętny na spacer...?
Mloda para pozna pare lub pania do 40 lat w celu spotkan intymnych Prosimy tylko o powazne propozycje przesympatyczni@gmail.com
Błażej Ronkowski
12-08-2025 00:57
Witam. Spontaniczne spotkanie? Szukam dojrzałej kobiety, ja lat 37. Więcej informacji priv
Witamy serdecznie, w związku z tym, że dużo Pań z Norwegii nas odwiedza w Gdańsku, chcielibyśmy się przedstawić większemu gronu kobiet - serdecznie zapraszamy do naszego salonu sukien ślubnych w ...
WITAM MAM NA IMIIE HANIA CHCIALABYM POZNAC OSOBY SAMOTNE Z OKOLIC GJERDRUM MAURA .JA MIESZKAM W MAURA TROSZKE CZUJE SIE SAMOTNA .MAM 50 LAT 165 CM .POZDRAWIAM SINGLI.
Poznnam pana 47 50 lat okolice Nannestad
WITAM POZNAM PANA W WIEKU 47/-50 LAT. OKOLY NANNESTAD GJERDRUM MAURA.
Jest ktoś
Kuba Kaminski
01-06-2025 00:46
Witam.Mam 41 lat,190cm.Z miła chęcią spotkam się z wesoła miła kobieta.Rozmowa spacer itp.Zapraszam do kontaktu.
Oslonorwegia
16-05-2025 17:40
Hei ! Jestem z okolic Sandvika chetnie spotkam sie na rozmowe,spacer .
Siwy siwus
11-05-2025 03:28
Czy znajdę tu kogoś z Białegostoku ?
Chętnie poznam kogoś z woj Podlaskiego najlepiej Białystok
Hej Może są tu dziewczyny z okolic Lillestrøm chętne czasem wyskoczyć na kawę, zakupy, spacer czy drinka? Szukam typowo damskiego towarzystwa, panom podziękuję Sama mam 30 lat, wolne ...
MalikJaga Jaga
27-04-2025 22:00
Poznam sympatyczna dziewczyne i umowie sie na randke mieszkam w Nittedal.
Zdarzyło wam się kiedyś poznać kogoś i od razu mieć wrażenie, że znacie tę osobę od zawsze? Jakbyście mieli jakąś więź, która w ogóle nie pasuje do realnego czasu znajomości? Nie mówię tu o ...
Witam jestem w Oslo 6 miesięcy mam 47 lat 195cm poznam panią w podobnym wieku na wspólne spacery po Oslo wkońcu wiosna