Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Problem z NaV -sykepenger - Norwegia

10 Postów
Wiking
Witam man problem jak w tytule Nav od listopada 2014 nie wyplacil mi ani pól øre za wypdek jestem bez pomyslu staralem sie o social ale mi odmowili jestem juz bez kasy na lekarza
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 19  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Nav1 napisał:
Witam man problem jak w tytule Nav od listopada 2014 nie wyplacil mi ani pól øre za wypdek jestem bez pomyslu staralem sie o social ale mi odmowili jestem juz bez kasy na lekarza
A pracowales?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
102 Posty
iza nowak
(nowa2014)
Początkujący
to sie rozpisales, a moze wiecej info ? przeciez pisza powod dlaczego nie chca placic
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Wiking
Tak pracowalem za pierwsze 16 dni wyplacil mi pracodawca I potem zostaly dokumenty do NAV DOSTALEM OD NICH PISMO ZE ZGLOSZENIE ZOSTALO PRZYJETE wysllem do nich loons-y oraz umowe i jest cisza chodze pytam i nic
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 11  
Odpowiedz   Cytuj
34 Posty
Jacek B
(Jack2)
Nowicjusz
A dobrze zakreśliłeś na druku kratki jak oddawałeś do NAV oni Ci tego nie powiedzą a najlepiej wejdź na swoją stronę NAV zaloguj się i napisz do nich czemu Ci nie płaca dwa dni i masz odpowiedz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Wiking
Pierwsze 16 dni zaplacila moja firma potem dostalem info od Nav ze dostali zgloszenie ja se swojej strony doslalem do nich moja umowe I loons-y oraz na bierzaco zwolnienia .chodzilem dopytywac czy Nic nie brakuje to dostalem info ze papiery sa wsxystkie I tak czekam od stycznia chodze do nich raz w tygodniu I ciagle slysze prosze czekac
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 11  
Odpowiedz   Cytuj
1262 Posty