Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(4298 niezalogowanych)
15 Postów
krzysztof figlon
(krzyysztof78)
Wiking
W sumie kto pyta nie błądzi,może znajdzie się miejsce dla tego chłopa z wykształceniem ja też zaczynam tą historię z tym że wiem co umiem i co chcę robić ,a więc, stolarz szuka roboty ,walić na priva jakby kto szukał fachowca od drzazg
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
219 Postów

(lena1)
Stały Bywalec
Wiesz patim mój tato zawsze powtarzał ...jest prawda, cała prawda i g...o prawda. Tak więc o którą z nich Ci chodzi?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
292 Posty
Stały Bywalec
Prawda jst taka, ze ludziom nie chce sie szukac pracy,
tylko najprosciej jst wrzucic posta typu:

PILNIE SZUKAM PRACY, ZOSTALEM SKRZYWDZONY PRZEZ LOS
RODACY POMOCY!!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
679 Postów
EVIL Walander
(EVIL)
Wyjadacz
bobi napisał:
Prawda jst taka, ze ludziom nie chce sie szukac pracy,
tylko najprosciej jst wrzucic posta typu:

PILNIE SZUKAM PRACY, ZOSTALEM SKRZYWDZONY PRZEZ LOS
RODACY POMOCY!!!!



Tak, ktoś kto szuka pracy przez forum a szczególnie przez MN=bania
i tak jak piszą inni ,to nie pracownik to leser ,migacz .
Ogólnie nic nie umie ale za wszelką cenę chce mieć zatrudnienie a najlepiej gdyby zarabiał miliony .
Przerabiam ,teraz taką pracownicę,nic od siebie nie da ..,jak mnie nie ma to czeka,aż wrócę by się spytać ,czy ma to czy tamto zrobić -więc do bani z takimi pracownikami .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
80 Postów

(Saandra)
Początkujący
Swiete slowa Next ja tez mam z tym problem ....i tez widze co sie dzieje ... wszyscy chca pracowac ale jak dojdzie co do czego to nie ma chetnych
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
15 Postów
krzysztof figlon
(krzyysztof78)
Wiking
Tak myslałem, i tak się nie dam i szukam,a jak
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
15 Postów
krzysztof figlon
(krzyysztof78)
Wiking
Jest jeszcze krótki okres próbny jakby co, nie nada to wypad,proste.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
80 Postów

(Saandra)
Początkujący
dla chcacego nic trudnego ...i nikt nie powiedzial ze bedzie latwo
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
292 Posty
Stały Bywalec
krzyysztof78 napisał:
Tak myslałem, i tak się nie dam i szukam,a jak



Tylko uwazaj na oferty z MN, bo byly przypadki, za chlopaki
przyjezdzali tutaj- dzwonili do pracodawcy, a tel wyloczony.
To samo z mieszkaniem- placisz osoba znika a Tobie pozostaje dworzec
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
20 Postów
Piotr Adamowski
(Adamowski)
Wiking
NEXT, Saandra. Powstrzymajcie się w swoich osądach. Zatrudniałem również kilka osób. Podstawowym problemem jeżeli chodzi Wasze przypadki (jeżeli zatrudniacie i jesteście pracodawcami) jest niewłaściwy dobór pracowników lub użycie instrumentów motywujących ich do pracy. Pamiętajcie, że oprócz wynagrodzenia finansowego ( w tym nagród pieniężnych) istnieje jeszcze szereg instrumentów (pozafinansowych), z których powinniście zacząć korzystać, aby efektywność i zaangażowanie pracownika w wykonywane obowiązki były wyższe. Nie każdą osobę zmotywujecie pieniędzmi.

Kilka słów o motywacji
Założenie, że jedynym sposobem na zmotywowania pracownika do bardziej efektywnej pracy są nagrody finansowe i premie - to błędne założenie. Oczywiście - pieniądze są istotne, bo dziś mało kto pracuje wyłącznie dla idei, ale ich rola jest mocno przereklamowana.
Motywacja finansowa jest krótkotrwała, a przecież większości managerów zależy na tym, aby poziom motywacji pracowników był wysoki i stały. Warto zatem sięgnąć do prostych, pozafinansowych rozwiązań.

Aby zwiększyć motywację pracowników należy przede wszystkim zadbać o to, by w jasny i precyzyjny sposób przedstawiać im swoje wobec nich oczekiwania. Nic bardziej nie demotywuje niż brak jasności co do celów i sposobów wykonywania powierzonych zadań.

Równie ważne jest zaufanie wobec pracownika, które powinno się objawiać przede wszystkim w zwiększaniu poziomu autonomii i samodzielności dawanej pracownikom i wprost proporcjonalnej do ich poziomu kompetencji.

Chwalenie i podziękowanie za dobrze wykonaną pracę nic nie kosztuje, a dla pracowników jest niezwykle ważne. Podnosi ich poziom samooceny, wpływa na rozwój i poprawia motywację. Każdemu pracownikowi należy dać możliwość odniesienia nawet najmniejszego sukcesu. Takie sukcesy należy dostrzegać i nagradzać - choćby słownie. Natomiast w przypadku, gdy zadania nie są realizowane efektywnie również warto zadbać o informację zwrotną. Powinna ona jednak odnosić się nie do osoby, lecz do sposobu ich wykonywania. To daje możliwość do zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju.

Jeden typ zadań w dłuższej perspektywie czasu znudzi każdego, nawet najbardziej zmotywowanego pracownika, dlatego - w miarę możliwości, należy te zadania różnicować, zwiększać ich poziom trudności oraz ilość wyzwań tak, aby odpowiadały umiejętnościom i stażowi pracy poszczególnych osób.

Wielu managerów/właścicieli firm ma problemy z prawidłowym delegowaniem zadań. W tym procesie warto wyjaśnić pracownikowi znaczenie poszczególnych etapów realizacji oraz ich wpływ na całość procesów przebiegających w organizacji. To daje pracownikowi niezwykle ważne poczucie sensu tego co robi.

Przy wydawaniu poleceń niezwykle istotny jest sposób komunikacji z pracownikami. Dlatego zamiast nakazywać i wymagać - warto prosić, zlecać i proponować. Wówczas pracownicy mają większe poczucie sprawczości i biorą odpowiedzialność za powierzone zadania. Należy dać odczuć pracownikowi, że zaproponowane mu zadanie zostało wybrane ze względu na jego umiejętności, wiedzę i fakt, że jest najlepszą osobą do jego realizacji.

Tego rodzaju działania nie są moim zdaniem zbyt kosztowne, a mogą przynieść wiele dobrego dla pracownika, działu, w którym pracuje oraz managera, który jest jego przełożonym.

Jest jeszcze kwestia zaufania pracownika do pracodawcy. Każdy manager/szef chciałby, aby jego pracownicy byli zaangażowani, lojalni i efektywni. I pomimo największych starań - nie da się tego osiągnąć bez ich zaufania, które utracić jest bardzo łatwo, a odzyskać - niezwykle trudno. To co powoduje, że pracownicy tracą zaufanie do swojego szefa to między innymi niedotrzymane obietnice z jego strony.To jedno z najpoważniejszych wykroczeń przełożonego.

I przestańcie już wypisywać bzdury o mnie lub osobach poszukujących w podobny sposób pracy jako o osobie nic nie potrafiącej, nieudacznik itp etc. Ludzie skąd tyle w was jadu zawiści ?! Każda sytuacja jest inna, ażeby poddać jej osądowi, należy poznać fakty i wtedy spróbować poddać głębszej analizie socjologicznej danego przypadku. Wy niestety takiej wiedzy nie macie, a próbujecie nad wyrost prześcigać się w coraz to mniej trafionych ocenach i wyciąganych wnioskach. A pisać pierdoły każdy potrafi.


Pozdrawiam,
Piotr
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok