kiniusia1356 napisał:
cala dokumentacje mam...zwolnienia,potwierdzenia itp
Jeżeli to wszystko masz faktycznie w oryginałach, to teraz skopiuj to spokojnie na dysk komputera, razem z pismem z NAV o odmowie świadczeń.
Następnie po zalogowaniu się na własną stronę >nav.no< wejdź w zakładkę chorobową i poszukaj zakładki skarga/ klage.
Tam powołując się na numer sprawy, który widnieje na samym początku, pisma odmownego.
Opisz całą zaistniałą sytuację, załączając jednocześnie całą dokumentację chorobową w ciągu chronologicznym.
Ponieważ co innego jest korespondencja pomiędzy instytucjami państwowymi o zasięgu międzynarodowym, a co innego, własna bezpośrednia korespondencja na indywidualnej stronie, do której nikt poza tobą i NAV nie ma dostępu.
Dlatego właśnie, nav napisał tak a nie inaczej.
Ponieważ i owszem ZUS, przesłał dokumentację, jednak do centrali NAV, co nie jest równoznaczne z tym iż te dokumenty, poszły dalej do odpowiedniej komórki decyzyjnej, odpowiedzialnej za twoje bezpośrednie uposażenie chorobowe.
Jeżeli czegoś /dokumentacji/, nie ma na twoim osobistym koncie chorobowym, to tego NIEMA w systemie rozliczeniowym, a to tylko i wyłącznie twoja wina i nikogo więcej.
Taką bezpośrednią elektroniczną korespondencję powinnaś prowadzić od samego początku jak tylko zachorowałaś i dostałaś pierwszą diagnozę razem ze zwolnieniem, tak chorobowym jak i z pracy .
Oczywiście, polskie dokumenty, powinny być tłumaczone na co najmniej angielski, a zwolnienia lekarskie, wystawione na unijnym druku, powinny mieć dodatkowy opis również po angielsku.