Elise napisał:
... co robiles te cale 52 tygodnie (czyli rok) jak byles na permiteringu.
... Masz przeciez papiery inzyniera (a moze i mgr.) - nostrifikowales je?
... No i co z norweskim?
... Moge jedynie sprawdzic podanie i CV,
To po kolei :
- Przez te tygodnie , OBIJAŁEM SIĘ TOTALNIE pod każdym względem ... jak standardowy Budowlaniec , czekając na gwiazdkę z Nieba ...
---
- Przeceniasz Mnie , Lub Świadomie KPISZ ... ! nie jestem Inżynierem i O zgrozo , Nigdy Nim nie będę . Jestem jedynie Technikiem Budowlanym z Przyległościami , a Uprawnienia Budowlane mam Nabyte . od 1985 roku . co prawda od 1995r z Ograniczeniami do 1000-m3 . jednak mam . Dlatego też należę do OIIB ...
---
- Wszem wiadomo iż Mój Norsk , Leży w dowolnie wybranym miejscu , na dowolnie wybranym boku . Nigdy się z tym nie kryłem ... Gdyby było Inaczej Uwierz Mi , że nie siedział bym , na TYM FORUM , ani też na żadnym innym Polskojęzycznym . Tylko przebywał bym , blant folk snakker i norsk .
---
- Nie możesz sprawdzić ani jednego ani drugiego , z prostej przyczyny Nie Mam Czegoś Takiego .
Ba nawet po Polsku , nie mam sporządzonego CV , nigdy nie miałem takiej potrzeby . Ot przychodziłem sobie na dane spotkania o pracę i po rozmowie , Albo pracowałem Lubo szukałem pracy dalej .
Co prawda >Lmperator< Oferował się w sporządzeniu takowego Dokumentu , jednak jakoś do tej pory , nie dostarczyłem Mu kompletu danych .
... co robiles te cale 52 tygodnie (czyli rok) jak byles na permiteringu.
... Masz przeciez papiery inzyniera (a moze i mgr.) - nostrifikowales je?
... No i co z norweskim?
... Moge jedynie sprawdzic podanie i CV,
To po kolei :
- Przez te tygodnie , OBIJAŁEM SIĘ TOTALNIE pod każdym względem ... jak standardowy Budowlaniec , czekając na gwiazdkę z Nieba ...
---