Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

12
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Jak to jest z opiekunkami - Norwegia

19 Postów
Joanna Wiktorzak
(awik15)
Wiking
Witam, bede potrzebowała opiekunki do 11 miesięcznego dziecka na okres 2-3 miesięcy, wstawię ogłoszenie jak termin bedzie sie zbliżał tylko zastanawiam sie kiedy wstawić ogłoszenie, gdyż potrzebuje na maj - lipiec. Nie mam doświadczenia z opiekunkami i chciałabym sie zapytac czy ktoś miał złe doświadczenia z polskimi opiekunkami w Norwegii ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
awik15 napisał:
chciałabym sie zapytac czy ktoś miał złe doświadczenia z polskimi opiekunkami w Norwegii ?
Narodowosc nie ma nic do tego. Albo ktos sie nadaje do takiej pracy albo nie.

Jezeli zatrudniasz kogos, to zawsze najpierw spotykasz sie z taka osoba. Jezeli osoba ma pilnowac dziecko u siebie, to spotykasz sie u niej, a jezeli ma pilnowac dziecko u ciebie , to spotykasz sie w twoim mieszkaniu. Takie spotkanie trwa 1-2 godziny.
Jezeli wszystko ci gra i osoba ci odpowiada, to zatrudniasz.

Na ogol w ciagu takiej rozmowy , to mozna dokladnie sobie czlowieka umiescic i zobaczyc, czy nadaje sie do takiej pracy czy nie. Bo w koncu rozmawiasz o wychowaniu dziecka i na temat dziecka, a nie o dupie Maryny.

Dla przykladu moge podac kwiatki z moich rozmow z niedoszlymi opiekunkami:
- a mi raz jeden dzicko zniknelo i dwie godziny je szukalismy. Znalezlismy je po drugiej stronie torow kolejowych (?!).
- dzieci musza byc cicho, bo moj maz lubi sobie w dzien pospac,
- ja jestem super opiekunka, w srody do pilnuje sama siedem takich dzieci (naraz) wiec widac, ze umie. (wszystkie dzieci w wieku 8 miesiecy- 2 lata)