Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Proszę o pomoc - SOCJALE!!! - Norwegia

2 Posty
Bree Mason
(breemason)
Wiking
Witam

Drodzy Rodacy mieszkający w Norwegii - PROSZĘ O POMOC!!!

Mój narzeczony wyjeżdża do pracy w Norwegii.
Mam do niego przyjechać.
W Polsce jestem bezrobotną studentką studiów zaocznych (co jakiś czas będę musiała zjeżdżać do Polski na egzaminy) dlatego nie mogłabym pracować w Norwegii na pełny etat, co najwyżej na pół etatu.

Dowiedziałam się, że lepiej niż pracować na pół etatu byłoby dla mnie, gdybym poszła do szkoły w Norwegii, wtedy (podobno) dostawałabym "socjal" za naukę, a mój chłopak zniżki (np. na mieszkanie z tego powodu, że mieszka z bezrobotną, która się uczy)

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak jest w rzeczywistości?

-czy to wszystko prawda?
-ile wynosi socjal?
-jak wygląda dokształcanie/edukacja w Norwegii?
-jakie zniżki można otrzymać?
-inne przydatne informacje?



Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj
679 Postów
EVIL Walander
(EVIL)
Wyjadacz
breemason napisał:
Witam

Drodzy Rodacy mieszkający w Norwegii - PROSZĘ O POMOC!!!

Mój narzeczony wyjeżdża do pracy w Norwegii.
Mam do niego przyjechać.
W Polsce jestem bezrobotną studentką studiów zaocznych (co jakiś czas będę musiała zjeżdżać do Polski na egzaminy) dlatego nie mogłabym pracować w Norwegii na pełny etat, co najwyżej na pół etatu.

Dowiedziałam się, że lepiej niż pracować na pół etatu byłoby dla mnie, gdybym poszła do szkoły w Norwegii, wtedy (podobno) dostawałabym "socjal" za naukę, a mój chłopak zniżki (np. na mieszkanie z tego powodu, że mieszka z bezrobotną, która się uczy)

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak jest w rzeczywistości?

-czy to wszystko prawda?
-ile wynosi socjal?