Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
828 Postów
mart enty
(bodys) Online
Maniak
cienszko s tom gimbazom
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Kamil2323
(Kamil2323)
Wiking
Masowa sie jedno zdanie skoro bronisz tak ta linię i masz gdzieś że ludzie traca kase
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-5  
Odpowiedz   Cytuj
828 Postów
mart enty
(bodys) Online
Maniak
Kamil2323 napisał:
Masowa sie jedno zdanie skoro bronisz tak ta linię i masz gdzieś że ludzie traca kase
Ty nadal nie rozumiesz sensu artykulu i tej rozmowy pod nim. Brnij dalej w ten swój świat
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Kamil2323
(Kamil2323)
Wiking
Widzę ze są tutaj specjaliści o wysokim poziomie intelektualnym. No coz nie ma sensuprowadzic dalesz dyskusji
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-5  
Odpowiedz   Cytuj
828 Postów
mart enty
(bodys) Online
Maniak
Kamil2323 napisał:
Widzę ze są tutaj specjaliści o wysokim poziomie intelektualnym. No coz nie ma sensuprowadzic dalesz dyskusji
Jeśli już wspominasz o poziomie intelektualnym, to naucz się najpierw pisać poprawnie po polsku, a potem czytać ze zrozumieniem. Następnym etapem może być dyskusja

I wrzuć jeszcze minusika dla połechtania własnego ego
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
802 Posty
Joanna Kuchnicka
(Asikhb)
Maniak
Kamil2323 napisał:
Masowa sie jedno zdanie skoro bronisz tak ta linię i masz gdzieś że ludzie traca kase
Możesz zacytować moją wypowiedź w której rzekomo bronię tę linię?...
Dlatego od pierwszego wpisu w tym wątku twierdzę, że masz kłopot w czytaniu ze zrozumieniem. Teraz dodatkowo, że również z pisaniem i z chłodnym, trzeźwym ocenianiem faktów.
Ludzie tracą kasę? Linie lotnicze to też masa ludzi. Najważniejsza jest w miarę rozsądna współpraca w sytuacji wyjątkowo kryzysowej z którą się zmierzamy i tę współpracę akurat tu widzę. Niestety nie z twojej strony.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Kamil2323
(Kamil2323)
Wiking
Do Joanny w miarę rozsądna współpraca polega na rozwiązywaniu danego problemu .Norwegian nie robi nic z tym .Piszac ze nie jestem jednostką mam na myśli wielu innych ludzi którym przewoznik nie dał żadnej odpowiedzi .Zostawil ich na lodzie .Nie odpisuje ma maile i dodzwonienie sie do infolini graniczy z cudem.Wedlug Ciebie jest wszystko w jak najlepszym porządku ze norwegian nie robi nic z pasażerami ,którym odwołał lot.Ze mimo wprowadzenia zakazu lotów dalej sprzedawał bilety.Czyli według Ciebie zwykły Kowalski ma nie robic nic, nie starac sie o zwrot i najlepiej nic nie pisać milczeć dla dobra lini bo tam pracuja tez ludzie .Oswiadczenie z strony Norwegiana Nazywasz współpraca,bo tylko tyle jak narazie zrobil .Moj przypadek nie jest jedyny .Wspolpraca rozwiązywanie problemu w takiej sytulacji polega na kompromisie z obydwoch stron .Odpowiedz tylko na jedno pytanie dlaczego bronisz tak tej lini .Daj przykład w jaki sposób realnie norwegian rekompensuje odwołane loty .A co do Mart enty i tez do Ciebie czy tez jesteście jedna osoba .Ciekawi mnie tylko jedno gdyby wam odwołali lot i tracicie pieniadze w żaden sposób nie możecie nawet części ich odzyskac a przewoznik ma was dalego gdzies.Jaka było by wasze podejście do tego problemu
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-9  
Odpowiedz   Cytuj
802 Posty
Joanna Kuchnicka
(Asikhb)
Maniak
Kamil2323 napisał:
Do Joanny w miarę rozsądna współpraca polega na rozwiązywaniu danego problemu .Norwegian nie robi nic z tym .Piszac ze nie jestem jednostką mam na myśli wielu innych ludzi którym przewoznik nie dał żadnej odpowiedzi .Zostawil ich na lodzie .Nie odpisuje ma maile i dodzwonienie sie do infolini graniczy z cudem.Wedlug Ciebie jest wszystko w jak najlepszym porządku ze norwegian nie robi nic z pasażerami ,którym odwołał lot.Ze mimo wprowadzenia zakazu lotów dalej sprzedawał bilety.Czyli według Ciebie zwykły Kowalski ma nie robic nic, nie starac sie o zwrot i najlepiej nic nie pisać milczeć dla dobra lini bo tam pracuja tez ludzie .Oswiadczenie z strony Norwegiana Nazywasz współpraca,bo tylko tyle jak narazie zrobil .Moj przypadek nie jest jedyny .Wspolpraca rozwiązywanie problemu w takiej sytulacji polega na kompromisie z obydwoch stron .Odpowiedz tylko na jedno pytanie dlaczego bronisz tak tej lini .Daj przykład w jaki sposób realnie norwegian rekompensuje odwołane loty .A co do Mart enty i tez do Ciebie czy tez jesteście jedna osoba .Ciekawi mnie tylko jedno gdyby wam odwołali lot i tracicie pieniadze w żaden sposób nie możecie nawet części ich odzyskac a przewoznik ma was dalego gdzies.Jaka było by wasze podejście do tego problemu
Napisałeś po I że nie widzisz sensu dalszej dyskusji, po II że dostałeś odpowiedź mail z jasną propozycją rekompensaty, po III miałeś zacytować moją wypowiedź w której rzekomo bronię w/w linii lotniczych. Teraz wrzucasz mi pod palce że wg mnie wszystko jest wporządku, że Kowalski ma nic nie robić i milczeć. Nic takiego nie pisałam.
Mam dawno już temu wykupione bilety na maj i czerwiec w 3 miejsca w Europie. Co zrobię? Pewnie nic. Na pewno nie będę szczekać na forum. Mogłam wykupić opcję zmiany terminu lotu i nie miałabym żadnego problemu.
Ty dostałeś odpowiedź na mail że możesz odzyskać 30% i dalej brniesz bez opamiętania w nie wiem którą stronę.
Ja to ja i nikt inny.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
828 Postów
mart enty
(bodys) Online
Maniak
Kamil2323 napisał:
Do Joanny w miarę rozsądna współpraca polega na rozwiązywaniu danego problemu .Norwegian nie robi nic z tym .Piszac ze nie jestem jednostką mam na myśli wielu innych ludzi którym przewoznik nie dał żadnej odpowiedzi .Zostawil ich na lodzie .Nie odpisuje ma maile i dodzwonienie sie do infolini graniczy z cudem.Wedlug Ciebie jest wszystko w jak najlepszym porządku ze norwegian nie robi nic z pasażerami ,którym odwołał lot.Ze mimo wprowadzenia zakazu lotów dalej sprzedawał bilety.Czyli według Ciebie zwykły Kowalski ma nie robic nic, nie starac sie o zwrot i najlepiej nic nie pisać milczeć dla dobra lini bo tam pracuja tez ludzie .Oswiadczenie z strony Norwegiana Nazywasz współpraca,bo tylko tyle jak narazie zrobil .Moj przypadek nie jest jedyny .Wspolpraca rozwiązywanie problemu w takiej sytulacji polega na kompromisie z obydwoch stron .Odpowiedz tylko na jedno pytanie dlaczego bronisz tak tej lini .Daj przykład w jaki sposób realnie norwegian rekompensuje odwołane loty .A co do Mart enty i tez do Ciebie czy tez jesteście jedna osoba .Ciekawi mnie tylko jedno gdyby wam odwołali lot i tracicie pieniadze w żaden sposób nie możecie nawet części ich odzyskac a przewoznik ma was dalego gdzies.Jaka było by wasze podejście do tego problemu
prowadze jednoosobowa dzialalnosc. Zdarzalo mi sie nie odzyskac kilka razy po kilkadziesiat tysiecy za wykonana robote. Nie placze. Masz problem ze swoim 1000 nok?
i dodam, ze takich jak Ty jest pewnie kilkadziesiat tysiecy. I myslisz, ze kilkanascie osob obslugujacych infolinie etc... zalatwi Twoją sprawe w 3 dni? Masz jakąś wyobraźnię?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Przedstawiciel 007
(Przedstawiciel 007)
Wiking
Pozdrawiam przedstawicieli linii konkurencyjnej. Zawsze można sobie dorobić grosza na komentarzach
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-6  
Odpowiedz   Cytuj


Bliżej nas