Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

7
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

1 Post

(SYLWIA21)
Wiking
Podejmę się jakiejkolwiek pracy najlepiej w Hordaland . Praca może polegać na sprzątaniu biur / domów / hoteli , praca na produkcji / magazynie , pakowanie, zbiory warzyw/owoców. Nie mam nałogów. Chętnie się uczę. Prawo jazdy kat. B posiadam. Proszę o kontakt e-mail: b.sylwunia@wp.pl
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Janusz Sitarz
(JanuszSitarz)
Wiking
Szukam pracy moze cos ktos chce zaoferowac pisac na profil
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Tomasz Fidor
(TomekF)
Wiking
Witam. Szukam pracy. Mam 26 lat, jestem kierowcą kat. BCE. Znam dobrze język angielski, moje ostatnie doświadczenie zawodowe, to 8 miesięcy pracy w Londynie, jako kierowca dostawca ciężarówką do 7,5 Tony. Wcześniej jeździłem też większymi ciężarówkami. Jestem w dobrej kondycji fizycznej. W tej chwili jestem w Polsce na wakacjach, ale w każdej chwili jestem w stanie wyjechać. Jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc, proszę o kontakt. Dzięki.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
fint fint fint
(fintfint)
Wiking
Witam. Szukam pracy.Mam 34 lata, posiadam 9 letnie doświadczenie w pracy na liniach produkcyjnych na terenie Anglii i Irlandii.Jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc, proszę o kontakt.
Za pomoc w znalezieniu pracy oczywiście się odwdzięczyć.
Tomasz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
34 Posty
wiem nie wiem
(Prosto)
Nowicjusz
W Oslo prace przez agencje jako kierowca znajdziesz pewnie z marszu.
minusem jest iz jest to praca w większości bardzo kiepsko płatną.
Powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -10  
Odpowiedz   Cytuj
34 Posty
wiem nie wiem
(Prosto)
Nowicjusz
fintfint napisał: