Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
1549 Postów

(aga31)
Maniak
lady_dosia,ja kupuje w Lindexie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
796 Postów
Marzena N
(marzenie)
Wyjadacz
dokładnie w Lindexie jest ogromny wybór staniczków i często na promocji a co do tego terminu to wiem że dzidziek wyjdzie kiedy zechce ale ja chce urodzic w tym roku Aguss mamy tu jeszcze Daris na forum i ona ma jakos termin na pazdziernik więc jestes przedostatnia a tak własnie Aguss duzo juz przytyłaś?? bo mi cos waga stanęła a jem duzo wiem ze jeszcze mam trzeci trymestr i może wtedy waga najbardziej idzie w góre
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
796 Postów
Marzena N
(marzenie)
Wyjadacz
Dziewczyny a ja mam takie pytanie o macierzyńskie a mianowicie mam przepracowane 4 miesiące a teraz jestem na zwolnieniu od lekarza i wiem że to zwolnienie bedzie sie zaliczało do macierzyńskiego, bo wiem że wymagane jest 6 miesięcy pracy przed porodem a ja bede na zwolnieniu do końca ciązy, no i ja musze poczekać to 1,5 miesiąca do tych 6 miesięcy i czy moge od razu składać papiery w listopadzie czy może jeszcze zaczekać a może to juz bedzie za pózno???? jestem w tym kompletnie zielona i gdzieś wyczytałam na forum że musze złozyć do Nav wypełnione papiery ''Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon',pozwolenie na prace,trzy ostatnie odcinki wypłaty,karte ciązy,potwierdzenie terminu rozwiązania. No chyba że coś jeszcze???
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
477 Postów
Kalba Kalba
(Królowa_Korba)
Wyjadacz
MamaNel tez tak mysle-nic na sile. Marysie karmilam moze z 3 tygodnie, ale mialam takie rany, ze jak odciagalam mleko to bylo rozowe:/ teraz jak w ciagu tygodnia nie dam rady, to od razu przestawiam Niunie na NAN. Nie chce zeby karmienie dziecka kojarzylo mi sie z placzem, krwia i bolem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj