1 NOK
Hej! Jestem nauczycielką w Polsce ,która podjęła decyzję o wyjeździe do Norwegii.Chciałabym pracować w przedszkolu norwrskim.Jestem osobą pogodną,otwartą na nowe wyzwania uwielbiającą sport i ...
Pytanko,nie lubie lowic rybek ale lubie jesc,wiec pytanie gdzie kupie rybe prosto z kutra?Kupowalem z kei wizawi Medi3,ale bylem pare razy i nie bylo tych malych kuterkow.Moze zmienili miejwcowke?
Czy od razu po przerejstrowaniu skutera muszę wykupić ubezpieczenie jeśli jakiś czas nie będę nim jeździł
Witam,jedzie ktoś na lotnisko w Alesund,w poniedziałek 6 września ok.godz.11.00 z okolic Spielkjavik i ma wolne miejsce?Z miłą chęcią zabrałabym się?Proszę o odpowiedź.Z góry dziękuję,pozdrawiam.
Witam, szukam pracy w okolicach Alesund, mieszkam obecnie w Vatne. Pracuję w tej chwili na part time w piekarni Masterbekery. Poszukuję pracy na cały etat. CV w profilu. Pozdrawiam tel 486 77 574
Witam, Czy ktoś zna lub był u polskiego lekarza w Alesund?
Dzień dobry. Poszukuje miejsca w aucie do Polski jak najszybciej(wystarczy zjazd z promu) z Ålesund lub okolic. Posiadam prawo jazdy, mogę.byc zmiennikiem kierowcy. 96801392 533 824 724 ...
Cześć, szukam pracy w Alesund! Niestety nie znam j.norweskiego ale w miarę możliwości mogę komunikować się w j.angielskim i oczywiście uczyć się języka. Może to być praca na sprzątaniu,sprzątanie ...
Anastazja Hanusz
13-09-2019 13:38
Witam chcialbym się dowiedzieć,ewentualnie pójść na imprezę potrzebuję informacji gdzie można się pobawić Molde lub Alesund
Witam Potrzebuję szybko opinii o pracy dla We Can Do It na ALESUND AREA
Witam, szukam dowolnej pracy w Alesud może być przy sprzątaniu, na produkcji, w magazynie.Mam uprawnienia na IWJO (wózki jezdniowe operatora-pierwszej kategorii) i ładowarkę teleskopową oraz ...
Witam mam taka bardzo dużą prośbę do mieszkańców Alesund i okolic . Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie mogę znaleść w Alesund i okolicach wypożyczalnie łodzi wędkarskich i czy mógłby mi ktoś podać ...
Majutek1994
16-08-2018 23:54