Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Sprzątanie zakladu - Norwegia

11 Postów
Rob K
(xotr)
Wiking
Witam serdecznie, żona dostała propozycję regularnego sprzątania w jednym z okolicznych zakładów, jest to duży obiekt, w grę wchodzi czyszczenie biur, korytarzy, lazienek, garderoby, stołowki, kuchni, serwerowni . Standardowe sprzątanie, podłogi , kurze, zmiana papierów toaletowych, płynów do rąk. Miałoby to wyglądac w ten sposób : łączna powierzchnia wyznaczonych pomieszczen Poniedziałek- 332 m2 , Środa - 666,3 m2, piątek- 118,3m2. Łączny metraz 1116,3m2 na tydzien . Jeśli chodzi o szczegółowe sprzątanie kuchni(szafki,lodówki), kabin prysznicowych oraz okien jest to oddzielne zadanie na iiny termin. Jeśli chodzi o środki czystosci oraz sprzęt do czyszczenia to wszystko musi miec swoje, zakład daje tylko papier doaletowy oraz płyn do rąk, kwestia płynów do podłogi oraz wszelkiego rodzaju środki czystosci do łazienek , szmatki, mopy, worki na smieci trzeba miec swoje. Żona musi podac kwotę miesięczna za takowe usugi. Powiem wprost, firma posiada obecnie firmę sprzątającą -ISS Faciality, według dyrektora zakładu są za drodzy jak na obecne dochody zakładu, jeżeli oferta żony okaże się korzystniejsza, wybiorą jej usługi.
Z tego co orientujemy się na obecną chwilę cena za metr kw. czyszczenia wynosi okolo 25/nok . wynosi to więc 1116,3m2 x25 nok = 27907,5 nok tygodniowo , Mnożąc razy 4 wychodzi 111 630 nok miesięcznie + MVA. = 139 537 nok na miesiąc. Myślicie że są to realne kwoty ?
Jeżeli mieliście do czynienia z podobnymi sytuacjami, mile widziane wasze komentarze
Chciałbym dodac, że zakład jest w dośc czystym stanie, pracownicy zmieniają obuwie (wymogi zakładowe) także jeśli chodzi o stan podłóg, to jest tam w miarę czysto. także na tyle metrów kw. jest to ważne

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Rob K
(xotr)
Wiking
Nadmienię równiez, że podłogi nie wymagaja odkurzania, są tam tylko vinylowe podłogi które wymagają jedynie zmycia mopem. są równiez płytki, ale to tylko pod prysznicami, ale to zaledwie kilka metrów kw.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
xotr napisał:
wynosi to więc 1116,3m2 x25 nok = 27907,5 nok tygodniowo , Mnożąc razy 4 wychodzi 111 630 nok miesięcznie + MVA. = 139 537 nok na miesiąc.
Choinka, chyba przerzuce sie na sprzatanie. Ponad milion na rok, za sprzatanie 3 dni w tygodniu odpowiednika 8-10 domkow

Pytasz sie, czy to realna zaplata - no to sobie pomysl, ilu swoim pracownikom zaklad pracy placi takie pieniadze za 3 dni pracy , nawet odejmujac od tego srodki czysztosci i kilka szmat.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Rob K
(xotr)
Wiking
napisał:
xotr napisał:
wynosi to więc 1116,3m2 x25 nok = 27907,5 nok tygodniowo , Mnożąc razy 4 wychodzi 111 630 nok miesięcznie + MVA. = 139 537 nok na miesiąc.
Choinka, chyba przerzuce sie na sprzatanie. Ponad milion na rok, za sprzatanie 3 dni w tygodniu odpowiednika 8-10 domkow

Pytasz sie, czy to realna zaplata - no to sobie pomysl, ilu swoim pracownikom zaklad pracy placi takie pieniadze za 3 dni pracy , nawet odejmujac od tego srodki czysztosci i kilka szmat.
No właśnie! Zatrudnić byłoby im taniej swoją sprzątaczkę od pon do pt. Zna ktoś realne stawki za m. Kw ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok