Witam serdecznie, żona dostała propozycję regularnego sprzątania w jednym z okolicznych zakładów, jest to duży obiekt, w grę wchodzi czyszczenie biur, korytarzy, lazienek, garderoby, stołowki, kuchni, serwerowni . Standardowe sprzątanie, podłogi , kurze, zmiana papierów toaletowych, płynów do rąk. Miałoby to wyglądac w ten sposób : łączna powierzchnia wyznaczonych pomieszczen Poniedziałek- 332 m2 , Środa - 666,3 m2, piątek- 118,3m2. Łączny metraz 1116,3m2 na tydzien . Jeśli chodzi o szczegółowe sprzątanie kuchni(szafki,lodówki), kabin prysznicowych oraz okien jest to oddzielne zadanie na iiny termin. Jeśli chodzi o środki czystosci oraz sprzęt do czyszczenia to wszystko musi miec swoje, zakład daje tylko papier doaletowy oraz płyn do rąk, kwestia płynów do podłogi oraz wszelkiego rodzaju środki czystosci do łazienek , szmatki, mopy, worki na smieci trzeba miec swoje. Żona musi podac kwotę miesięczna za takowe usugi. Powiem wprost, firma posiada obecnie firmę sprzątającą -ISS Faciality, według dyrektora zakładu są za drodzy jak na obecne dochody zakładu, jeżeli oferta żony okaże się korzystniejsza, wybiorą jej usługi.
Z tego co orientujemy się na obecną chwilę cena za metr kw. czyszczenia wynosi okolo 25/nok . wynosi to więc 1116,3m2 x25 nok = 27907,5 nok tygodniowo , Mnożąc razy 4 wychodzi 111 630 nok miesięcznie + MVA. = 139 537 nok na miesiąc. Myślicie że są to realne kwoty ?
Jeżeli mieliście do czynienia z podobnymi sytuacjami, mile widziane wasze komentarze
Chciałbym dodac, że zakład jest w dośc czystym stanie, pracownicy zmieniają obuwie (wymogi zakładowe) także jeśli chodzi o stan podłóg, to jest tam w miarę czysto. także na tyle metrów kw. jest to ważne
Pozdrawiam
Z tego co orientujemy się na obecną chwilę cena za metr kw. czyszczenia wynosi okolo 25/nok . wynosi to więc 1116,3m2 x25 nok = 27907,5 nok tygodniowo , Mnożąc razy 4 wychodzi 111 630 nok miesięcznie + MVA. = 139 537 nok na miesiąc. Myślicie że są to realne kwoty ?
Jeżeli mieliście do czynienia z podobnymi sytuacjami, mile widziane wasze komentarze

Chciałbym dodac, że zakład jest w dośc czystym stanie, pracownicy zmieniają obuwie (wymogi zakładowe) także jeśli chodzi o stan podłóg, to jest tam w miarę czysto. także na tyle metrów kw. jest to ważne

Pozdrawiam