Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Przelew bankowy - Norwegia

Czytali temat:
Wiesław Łukasiak Adam Walczak Jan Maryjan xxx yyy wieslaw oska Joanna Kuchnicka mart enty boj fra oszlo M@rek K@@@ Adamz Langhus Remigiusz Kluska Riggman KinkyLeon Kryszak Tomi6901 (2986 niezalogowanych)
11 Postów
Wiesław Łukasiak
(lukwie33)
Wiking
Witajcie! Mam taką sytuację. Czy ktoś jeszcze ma takie doświadczenia? Pracuję w Norwegi już od kilku lat po kilka miesięcy w ciągu roku. Używam ciągle tymczasowego numeru podatkowego. Powiedziano mi kilka lat temu w skacie, że nie muszę go wcale zmieniać. Wcześniej sam wykonywałem przelewy do Polski używając komputera. Po srozwidzie zabrali mi tę możliwość mówiąc, że przepisy się zmieniły i mogę jedynie sprawdzać saldo na tel kom. Poszedłem więc do banku aby wykonać przelew do Polski. Wypełniłem odpowiednią dyspozycję z podaniem wszystkich niezbędnych danych: Nr konta, IBAN, adres itp. Jeszcze w tym samym dniu zadzwoniono do mnie z banku z pytaniem czy mają wysłać w Euro, chociaż jak byk napisane było NOK, bo mam odpowiednie konto walutowe w Polsce. Wyobraźcie sobie, że przez dwa dni nie zauważyłem ubytku gotówki na swoim koncie. Dzwonie więc z pytaniem: Co się dzieje? Zostaje przekierowany do jakiejś osoby, która ma możliwość sprawdzenia mojego statusu. Po chwili dowiaduję się, że jest kolejka i muszę czekać na swoją kolej. mija już tydzień i nic! Miał ktoś już może podobną sytuację jak moja?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -5  
Odpowiedz   Cytuj
196 Postów
G123 G-321
(G123)
Stały Bywalec
lukwie33 napisał: