Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
15 Postów

(GabrielaSzymczak)
Wiking
nie jest legalny, ale nikt jeszcze za to nie wpadł to domu i nie odebrał dzieci z przysłowiowej dupy....

Widac,że byłeśbezstresowo wychowywany buraku, czy skoro Ty do mnie tępa cipo - TY TĘPY CHUJU skoro wydaje Ci się, że Twoje zdanie jest coś warte .... podejrzewam, że mój pierd miałby więcej do powiedzenia, niż Twoje bez sensu wylane tu na tym forum bluzgi....

Na święta poproś o książkę z zasadami dobrego wychowania, o ile umiesz czytać ze zrozumieniem, bo mówiąc szczerze mam wątpliwości czytając Twoje posty.

A co do gotowania - tak, będą dziś zajebiście pyszne pierogi ruskie i barszcz
Zgłoś wpis
474 Posty
Marek Keram
(Optymus_anihilacja)
Wyjadacz
GabrielaSzymczak napisał:
ah ... i nie mam licencjatu z kulturoznastwa

Jestem inżynierem - jeszcze nie magistrem - inżynierii produkcji oraz technologii chemicznej

Tak w ramach wyjaśnienia ....

Wczoraj pisząc post o cebulakach chciałam dać Wam posmakować waszej własnej broni - oceniania po pozorach, nie znając osoby ... napisać komuś,że jest ćwokiem, albo wieśniakiem, albo nierobem jest tak łatwo, prawda? A kiedy ktoś wystosuje w waszym kierunku takie słowa zaczynacie się irytować i syczeć jeszcze bardziej jak w stadzie węży ... Przykre to trochę, bo pytając o paczkę do Norwegii zostałam nazwana Cipą, złą żoną, nie potrafiącą o męża ... tylko dlatego, że nie minęły 24h od jego wyjazdu, a ja chciałam mu pomóc na odległość jak mogę... Widać nikt się o was nie martwi i żal wam dupsko ścisnął, że nikt nie pyta o paczkę do Was .... istnieje cośtakiego, jak maść na ból dupy - polecam serdecznie.

Buziaczki-cebulaczki