Największy problem elektryków. Kierowcy nie radzą sobie z akumulatorem
Nawet najnowszy model elektryka nie ruszy z miejsca, gdy zawiedzie niewielki akumulator. materiały prasowe NAF/Motor
W okresach zimowych, przy dużej liczbie krótkich jazd, może dojść do jego rozładowania. Wskazówką jest to, by także w przypadku samochodu elektrycznego dbać o stan i ładowanie akumulatora 12 V.
Kierujesz elektrykiem? O tym musisz pamiętać
Gdy samochód stoi i nie jest używany, dochodzi do największej liczby problemów. Kierowcy powinni zapoznać się z zaleceniami producenta odnośnie ładowania oraz dbania o zdrowie obu akumulatorów.
Rozładowany akumulator w samochodzie elektrycznym stał się główną przyczyną interwencji drogowych w Norwegii.Fot: stock.adobe.com/licencja standardowa
Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.
Uderz w stół a nożyce się odezwą .
Po tym wywiadzie rzucili się na panią profesor pseudo eksperci którzy nie odróżniają soi od soi modyfikowanej . Nie odróżniają mleka pełnowartościowego od mleka odtłuszczonego.
A margaryny od masła .
To samo było z lobby od preparatów zbawiennych.
Lekarze którzy sprzeciwili się przymusowi do dziś walczą z izbami lekarskimi które chcą im odebrać prawo wykonywania zawodu lekarza.
A wiadomo że mieli rację
Elektryfikacja na siłę to fałszywa alternatywa.
Zmuszanie ludzi do zakupu elektryków bo innych opcji w salonach ze świecą szukać.
Ja jak się klient uprze że che tradycyjne auto to jest traktowany jak intruz.
A potem dyskryminowany i obciążony dodatkowymi podatkami i kosztami z których część idzie na sponsorowanie branży ev