bomberFun napisał:
janek wiesniaku z pod czerwonego bmw jak by brala 100 ml na 1000 km to rozumie nie szukam tu opini tylko rady jak oddac auto poniewaz gdyby kupujacy powiedzial ze tyle bierze oleju to bym go nie bralPrzecież sam napisałeś iż dolałeś 0,7 litra oleju, po przejechaniu 1,5 tys. kilometrów.
Co prawda 1,5 tys. na warunki norweskie to pryszcz, jednak to sporo w zależności czasu w jakim ten dystans pokonałeś.
Moim zdaniem, nie masz żadnej szansy, na legalne oddanie tego auta, byłemu właścicielowi.
Musiał byś wykonać dość kosztowną ekspertyzę tu na miejscu, a i tak diagnoza była by pewnie podobna do tego co napisał już "jasta".
Jak chcesz się go pozbyć, to jedź do polski, zrób legalny gruntowny przegląd z eliminacją możliwych usterek, powymieniaj kilka podzespołów istotnych i tanich.
Weź fakturę, przetłumacz na norweski i daj na finie ogłoszenie o sprzedaży, może ten numer przejdzie, chociaż wątpię, ponieważ każdy zawsze przed kupnem, zagląda stronę statens gdzie jest opisane, kiedy była ostatnia zmiana właściciela danego pojazdu.
janek wiesniaku z pod czerwonego bmw jak by brala 100 ml na 1000 km to rozumie nie szukam tu opini tylko rady jak oddac auto poniewaz gdyby kupujacy powiedzial ze tyle bierze oleju to bym go nie bralPrzecież sam napisałeś iż dolałeś 0,7 litra oleju, po przejechaniu 1,5 tys. kilometrów.
Co prawda 1,5 tys. na warunki norweskie to pryszcz, jednak to sporo w zależności czasu w jakim ten dystans pokonałeś.
Moim zdaniem, nie masz żadnej szansy, na legalne oddanie tego auta, byłemu właścicielowi.
Musiał byś wykonać dość kosztowną ekspertyzę tu na miejscu, a i tak diagnoza była by pewnie podobna do tego co napisał już "jasta".
Jak chcesz się go pozbyć, to jedź do polski, zrób legalny gruntowny przegląd z eliminacją możliwych usterek, powymieniaj kilka podzespołów istotnych i tanich.
Weź fakturę, przetłumacz na norweski i daj na finie ogłoszenie o sprzedaży, może ten numer przejdzie, chociaż wątpię, ponieważ każdy zawsze przed kupnem, zagląda stronę statens gdzie jest opisane, kiedy była ostatnia zmiana właściciela danego pojazdu.