Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Czytali temat:
zbigniew moltkau Piotr Komisar Romek Burghardt Adamwp (2451 niezalogowanych)
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
KonkoN napisał:
jeśli sześc lat temu umiałeś coś tam mówić i pisać po norwesku, twierdzisz że pracujesz u jednego kolesia sześć lat ( chyba że są to sami Polacy ) to się uwsteczniasz ... gdzie tu logika ??

to sie nazywa logika według Gabriela albo po prostu demencja starcza.........
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Joseph napisał:KonkoN napisał:
...to się uwsteczniasz ... gdzie tu logika ??... po prostu demencja starcza.........

---
Oboje macie słuszną rację , i niech tak już zostanie , szkoda się dalej produkować , zwłaszcza iż dalsze wywody , nie mają nic wspólnego z tematem przewodnim .
---
Ja daję sobie siana w buty , bo słoma za ostra .
...BĘC ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

(Milano)
Wiking
gabriel napisał:
Joseph napisał:KonkoN napisał:
...to się uwsteczniasz ... gdzie tu logika ??... po prostu demencja starcza.........

---
Oboje macie słuszną rację , i niech tak już zostanie , szkoda się dalej produkować , zwłaszcza iż dalsze wywody , nie mają nic wspólnego z tematem przewodnim .
---
Ja daję sobie siana w buty , bo słoma za ostra .
...BĘC ...


Panowie przejdźmy do rzeczy... o Gabrielu wiem już chyba wszystko, ale chciałby się skupić na temacie jw.
Joseph - dzięki za linka, już widziałem tą stronę i wiele podobnych, lecz teoria odbiega od praktyki... fajnie by było, jakbym mógł się tu dowiedzieć jak jest na prawdę od kogoś kto jest/był taksiarzem lub też próbował sił nim być.
Pzdr
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
604 Posty
Nicole po ojcu
(oppland)
Wyjadacz
skoro nie zadawalaja cię linki firmy i to co pisza to napisz co konkretnie chcesz wiedziec w tym temacie...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

(Milano)
Wiking
oppland napisał:
skoro nie zadawalaja cię linki firmy i to co pisza to napisz co konkretnie chcesz wiedziec w tym temacie...

Chciałbym się dowiedzieć czy:

1. Prawo jazdy muszą być norweskie - jak tak, to czy muszę tu zadawać egzamin czy wystarczy je wymienić.

a). Jeżeli muszę je wymienić, to jakie warunki muszę spełniać (konto w banku, meldunek, numer personalny itd.)

2. Podejrzewam, że wymagany język Norweski - w jakim stopniu?

3. Czy potrzebne są dodatkowe kursy (wyczytałem gdzieś, że trzeba ukończyć jakąś szkolę "taxi school, ale też opinie są różne)

4. Egzamin z topografii miasta - jest zdawany w firmie w której staram się o etat, czy to dodatkowe kursy, egzaminy itd. zdawane po za firmą w której chcę pracować?

5. Czy przed podjęciem takiej pracy powinienem być zarejestrowany w NAV?

6. Ile można zarobić na takiej taksówce? ( również gdzieś wyczytałem na forum, że to ponoć 40% od obrotu i nigdzie nie było o tym ile faktycznie można zarobić netto, ale też to patykiem po wodzie pisane,),

7. Czy pracuje się 7,5h na dobę czy też można dorabiać nadgodzinami?

To chyba by było na tyle. Myślę, że pewnie jeszcze coś mnie zaskoczy i są potrzebne jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty/kursy, które są wymagane podczas rekrutacji, ale te w/w najbardziej mnie interesują

Proszę o pomoc w udzieleniu odpowiedzi i podarujmy sobie podobne posty jakie serwuje nam "gabriel" - z cały szacunkiem do jego osoby
Pzdr
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
69 Postów
marek przydzial
(jelcyn1111)
Początkujący
czesc. od 2,5 roku pracuje na taxi mam prawo jazdy pl do tej pory.w stavanger jest tak iz najpierw pare wieczorow kursu *od 3 do 10 * dwa egzaminy *topografia i znajomosc firm,hoteli itp.* i egzamin jezykowy *gdy ja to robilem niebyl wymagany* .kontrakt wszyscy mamy na 7.5 godziny *pracujemy duzo wiecej*,.zarobki hm...liczac na godz chuuuu jjjjjjjjjjjjjjj nnnn iiiiiiiiia.gdy wyjezdzisz 10000 to 10000-8% jakis podatek=9200 to podstawa obliczania pensji
jesli pracodawca da ci 44% to
44% z 9200=4048 to jest twoje brutto
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2842 Posty
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
Milano napisał:
oppland napisał:
skoro nie zadawalaja cię linki firmy i to co pisza to napisz co konkretnie chcesz wiedziec w tym temacie...

Chciałbym się dowiedzieć czy:

1. Prawo jazdy muszą być norweskie - jak tak, to czy muszę tu zadawać egzamin czy wystarczy je wymienić.

a). Jeżeli muszę je wymienić, to jakie warunki muszę spełniać (konto w banku, meldunek, numer personalny itd.)

2. Podejrzewam, że wymagany język Norweski - w jakim stopniu?

3. Czy potrzebne są dodatkowe kursy (wyczytałem gdzieś, że trzeba ukończyć jakąś szkolę "taxi school, ale też opinie są różne)

4. Egzamin z topografii miasta - jest zdawany w firmie w której staram się o etat, czy to dodatkowe kursy, egzaminy itd. zdawane po za firmą w której chcę pracować?

5. Czy przed podjęciem takiej pracy powinienem być zarejestrowany w NAV?

6. Ile można zarobić na takiej taksówce? ( również gdzieś wyczytałem na forum, że to ponoć 40% od obrotu i nigdzie nie było o tym ile faktycznie można zarobić netto, ale też to patykiem po wodzie pisane,),

7. Czy pracuje się 7,5h na dobę czy też można dorabiać nadgodzinami?

To chyba by było na tyle. Myślę, że pewnie jeszcze coś mnie zaskoczy i są potrzebne jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty/kursy, które są wymagane podczas rekrutacji, ale te w/w najbardziej mnie interesują

Proszę o pomoc w udzieleniu odpowiedzi i podarujmy sobie podobne posty jakie serwuje nam "gabriel" - z cały szacunkiem do jego osoby
Pzdr



....jednak to pie..... gabriela wcale nie jest takie bezpodstawne.
Chcesz dostać wszystko na tacy. Nie znasz norweskiego ....co jest podstawą w tym zawodzie,ani angielskiego(zapewne?) by zadzwonić do danej firmy i dowiedzieć się co i jak.
Coś gdzieś słyszałeś i kombinujesz jakby tu się wkręcić.....prawda? A nuż się uda!
Typowe dla tych co chcą zarobić .... a nie narobić się.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
197 Postów
Dupek Stary
(Kolega)
Stały Bywalec
Milano napisał:
oppland napisał:
skoro nie zadawalaja cię linki firmy i to co pisza to napisz co konkretnie chcesz wiedziec w tym temacie...

Chciałbym się dowiedzieć czy:

1. Prawo jazdy muszą być norweskie - jak tak, to czy muszę tu zadawać egzamin czy wystarczy je wymienić.

a). Jeżeli muszę je wymienić, to jakie warunki muszę spełniać (konto w banku, meldunek, numer personalny itd.)

2. Podejrzewam, że wymagany język Norweski - w jakim stopniu?

3. Czy potrzebne są dodatkowe kursy (wyczytałem gdzieś, że trzeba ukończyć jakąś szkolę "taxi school, ale też opinie są różne)

4. Egzamin z topografii miasta - jest zdawany w firmie w której staram się o etat, czy to dodatkowe kursy, egzaminy itd. zdawane po za firmą w której chcę pracować?

5. Czy przed podjęciem takiej pracy powinienem być zarejestrowany w NAV?

6. Ile można zarobić na takiej taksówce? ( również gdzieś wyczytałem na forum, że to ponoć 40% od obrotu i nigdzie nie było o tym ile faktycznie można zarobić netto, ale też to patykiem po wodzie pisane,),

7. Czy pracuje się 7,5h na dobę czy też można dorabiać nadgodzinami?

To chyba by było na tyle. Myślę, że pewnie jeszcze coś mnie zaskoczy i są potrzebne jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty/kursy, które są wymagane podczas rekrutacji, ale te w/w najbardziej mnie interesują

Proszę o pomoc w udzieleniu odpowiedzi i podarujmy sobie podobne posty jakie serwuje nam "gabriel" - z cały szacunkiem do jego osoby
Pzdr


Bylem zlotowa ponad 20 lat i odpowiadam

1.tak norweskie chyba zeby sie cos zmienilo.
2.na poziomie NP3 lub bergenstest
3.tak jest kurs za ktory trzeba placic
4 korporacje taxi w Oslo maja swoje kursy z topografi : znajomosc bardzo wazna z polozenia cmentarzy, szpitali ambasad kosciolow , urzedow panstwowych najwazniejsze restauracji...etc......
5. nie wiem
6. zalezy od Ciebie Twojej znajomosci miasta.... i checi zarabiania a ile da Tobie wlasciciel taxi to jego sprawa uklad zbiorowy mowi o 40 % od brutta zarobku (oczywiscie odliczaja podatek obrotowy) ale niektorzy wlasciciele dobrym woznicom placa nawet i 45%, ale musisz byc naprwde w tym zawodzie dobry... zeby wlasciel mogl zyc z taxi to obrot roczny musi brutto musi wynosic ponad 1,2 mil Nok .......
7. tu jest Twoj wybor ale za 7,5 odziny to na sol nie zarobisz.

Tyle w temacie pozatym w linku od Josefa masz tam wszystko....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2539 Postów
brzy dal
(brzydal)
Maniak
...7,5

+ 9,5,tyle

pracuje znajomy zlotowa...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4101 Postów
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
znam osobisicie goscia z Indii co nagina na taxi. jezdzi tylko w nocy. ma swoje 3 taxi z cego sam siedzi na jednej. zrzeszone w taxi asker og bærum ale na kolezenskich umowach "wynajmuje" dwie pozostale. postawil dom, zaczyna drugi, ale na taxi przez 10lat, z czego dopiero stanal na nogi jak zaczal "odnajmowac" kolezkom auta. z golej pensji to albo od rana do wieczora albo nocki, tak zeby cos udalo sie zarobic - tak mowil kiedys, a jaka jest prawda?? tego juz nie wiem... to tylko taka historia....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok