Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
13 Posty
Jacek K
(edi7)
Wiking
czy komuś się coś nie podoba w zawodzie wózkowego?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
edi7 napisał:
czy komuś się coś nie podoba w zawodzie wózkowego?
---
W Norge wózkowy to nie jest zawód ... tylko dodatkowa umiejętność , używania sprzętu pomocniczego
---
Tak mniemam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Jacek K
(edi7)
Wiking
a czy kierowca to zawód?

no nie wiem,ale kierowca - C,C+E- oraz operator wózków jezdniowych,to moje najdłużej

wykonywane dotychczasowe zajęcia i zawsze w umowie o pracę w rubryce "wykonywany zawód"-

miałem napisane powyższe

odnośnie wózków,to trzeba jednak odróznic kolesia,który raz na dniówkę przewiezie 300-

kilogramową paletę od tych,którzy przez 7 godzin w czasie swoich dziennych godzin pracy wożą

po 4 dwu-trzy-tonowe ładunki jednoczesnie lub olbrzymim wózkiem przewozic ponad

40-tonowe pręty i konstrukcje stalowe i trzeba to robic w okreskonym czasie - bo cię wyjebią

z roboty
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Wiesz
Napisałeś słowo >wózkowy< a to nie to samo co operator Podnośnika powyżej 10 ton .
Pracuję niedaleko Portu i w wolnych chwilach , Zawsze Podziwiam tych Ludzi , którzy przemieszczają normalne morskie kontenery... "Paleciakiem" ustawiając Je na milimetry .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Jacek K
(edi7)
Wiking
no właśnie

ale jak cię 45-cio tonowy ładunek "rozbuja',to trzeba długo czekac, aż się spionuje

i o ten czas tu chodzi

sorry - kończę,bo zanudzam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
edi7 napisał:no właśnie
ale jak cię 45-cio tonowy ładunek "rozbuja',to trzeba długo czekac, aż się spionuje
i o ten czas tu chodzi
sorry - kończę,bo zanudzam

SKĄDŻE znowu ... Nie nudzisz ... przecież to temat dla zielonych którzy chcą się czegoś więcej dowiedzieć ...
A Edukacja jako taka z założenie bywa Nudna j, ak przekazujący wiedzę nie potrafi zainteresować słuchaczy ...
---
WAL śmiało i nie oglądaj się na Nikogo ....
---
Ja z Miła chęcią Poczytam i może się na sucho trochę podszkolę .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
...TAK KU PAMIĘCI ...
www.tvn24.pl/-1,1740238,0,1,krok-od-smie...epasc,wiadomosc.html
Może inne podobne ZDARZENIA Nie koniecznie z Norge jednak związane z ...lastebilen...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
29 Postów

(strażak)
Wiking
Jak czytam te wasze wypociny-czytaj wiedzę to zastanawiam się skąd tacy ludzie biorą zawodowe prawa jazdy, no chyba przyspieszony kurs na ukrainie i wymiana na polskie prawo jazdy..
-kurs na przwóz rzeczy- nie istnieje coś takiego już od 1.5 roku w Polsce
nazywa się to szkolenie okresowe/kwalifiakcja wstępna przyspieszona/uzupełniająca, bądz CPC w anglojęzycznych krajach. 35h co 5 lat lub rozbite na 5 modułow. Nazwa i kurs w zależnosci od tego kiedy ktoś uzyskał prawo jazdy..i jest tak w całej UE i reszczie cywilozowanych krajów czytaj europejskiego rozwoju gospodarczego czytaj Norwegii- obowiązują te same zasady szkoleń kierowców.
Świeżak który zrobił prawo jazdy C/D po 2008/2009r i nie zrobił kwalifikacji może powozić po swoim podwórku, bądz wozem bojowym w straży jak go do racy przyjmą, bo w ratownictwie są wyłaczenia
-karta tacho- musi być zgodna z prawem jazdy tzn wydana w tym samym kraju, ponieważ ma wpisany numer prawa jazdy. Nie jest przypisana do żadnej kategorii prawa jazdy, wymienia się ją tylko wówczas gdy straci ważnosć bądz zmieni się numer prawa jazdy (np przemldowanie na inny powiat)
-czas pracy/tacho/tarczki zasady wypełniania- jak nie znacie to należałoby sobie kupic ksiązkę, iśc na szkolenie, bo można wyjsć po kontroli jakiejkowliek inspekcji krajowej bez 3 miesiecznej wypłaty- nie ma że boli. Czytam sobie podręcznik dla kieorwcy i zagadnienia czasu w obsadach 1-2 sa tak pokręcone że większośc kierowców z ich ilorazem inteligencji..nie będzie w stanie zasad tych obliczeń pojąc.
W dodatkowej pracy zrobiłem 47 kólek do UK w podwójnej i gdyby nie dośwadczony z czasem pracy zmieninik, to płaciłbym jak za zboże choć swoje pod kopuła mam..
-mocowanie ładunku- uczą na szkoleniu jak ktoś chce się nauczyć to się nauczy, jak nie chce i go BAG,VOSA przydybie, sprawdzi że kicha to będzie płakał i liczył euro/ funty czy korony
- kurs prawa jazdy - żeby legalnie odbyć egzamin i zapisąc się na kurs należy w kraju przebyuwać min. 186 dni w roku..
Nie znajac norweskiego, a tylko angielski dopiero robiąc przymiarkę do wyjazdu dodzwoniłem się do waszych urzędów i wiem już, że prawka karty, adr wymieniać nie muszę, a np HDS należy wymienić i być może odbyć dodatkowe szkolenie.
Sorry, ale poziom tego forum jest widze podobny do poziomu etransport..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
2539 Postów
brzy dal
(brzydal)
Maniak
..wszystko

ladnie,pieknie

tylko nie do konca

ja mam norweska k.k.

i jest na niej nr. polskiego prawka

bo takie mam.wszystko na legalu i zgodnie z przepisami!

p/s:
jak poziom za niski,to zmien na forum - dla kosmonautow...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
29 Postów

(strażak)
Wiking
kosmonauto z bożej łaski..wybierz się z Twoją no K.K za morze zarobkowo, jak ITD, BAG czy inna zatrzyma Pl prawkiem i NO kk z róznymi adresami, a zgodnym nr prawa jazdy to rozliczy i się dowiesz ile to kosztuje..skonczyły sie bezpłatne porady..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok