Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
Daniel.T napisał:
Ok. Tego się właśnie spodziewałem....zrównać z ziemią faceta który zadał proste pytanie. Może dla wyprostowania sytuacji przedstawię swoją sytuację. Pracuje w serwisie VW w Larvik ,jestem technikiem diagnostą, a nie emigrantem z Polski który przyjechał w ciemno. Zadałem pytanie bo w tym pierwszym miesiącu brakuje mi na życiejestem a wiem że takie punkty istnieją w NO. Myślałem że uzyskam prostą odpowiedz ale niestety....

Nie przemyślales tego wczesniej...
...mogleś prosić pracodawce o wyplate zaliczki...
...nie wyobrazam sobie,żeby mógl odmówic...
...a tak na swięta zostałeś z niczym...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Daniel.T
(Daniel.T)
Wiking
No niestety załatwienie d-number w Skatt trwało bardzo długo bo 3 tygodnie, poza tym jestem w trakcie załatwiania konta bankowego niezbędnego do przelewów, więc stąd moje pytanie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Daniel.T
(Daniel.T)
Wiking
Masz rację Josephvol.2 smith, nie będę się już tłumaczył. Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
566 Postów
HeartB
(HeartB)
Wyjadacz
Daniel.T napisał:
Masz rację Josephvol.2 smith, nie będę się już tłumaczył. Pozdrawiam.
-------
Nie opowiadaj glupot. Pracowales miesiac i.... zaliczki w czeku nie dostales???? Pytasz o smietniska, o zarcie na sepa a.... nie pozyczyles 100 nok od kumpli w pracy, za ktore mogles balowac 10 dni opychajac sie kneipbrodem, plantemargarin i dzemem z polskich truskawek? Smierc z glodu, ani ze wstydu na smuetniku Kiwi nie grozilaby ci. Pogloduj, przywraca to jasnosc myslenia. I znajdz jakas robote tak naprawde.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
566 Postów
HeartB
(HeartB)
Wyjadacz
6e6 napisał: