Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
108 Postów

(POLKA75)
Początkujący
A wlasnego zdania nie moze tu chyba miec nikt przez ta wasza daris!Chyba ze jej ono akurat pasuje!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
66 Postów

(madzia_02)
Początkujący
Ja jestem tylko nowicjuszem i mam doczynienia ze starymi wyjadaczami ale chyba to niewlasciwa dyskusja na tym forum . Dziewczyny mam taki maly problem, moje dziecko bardzo pozno zasypia okolo 12.00, 1.00 w nocy chce ja przestawic, ale nie jest latwo, budze ja o 7.00 rano, wybudzam ja w dzien i mimo, ze klade ja spac o 21.00 ona zas pol godziny budzi sie pelna energii do brykania
chcielibysmy miec troche wiecej czasu dla siebie, ale jak na razie kazdy wieczor spedzamy noszac i zabawiajac mala urwiske
czy ktoras miala podobny problem? Jak dlugo to moze trwac zanim sie uda
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
477 Postów
Kalba Kalba
(Królowa_Korba)
Wyjadacz
A ja proponuje nie pisac glupot o norweskich rodzinach i straszyc matki, w forum ogolnym sa juz tego typu tematy. Tutaj powinny byc mile rozmowy o naszych dzieciaczkach, a nie o tym ze trzeba uwazac bo nam dziecko zabiora.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
477 Postów
Kalba Kalba
(Królowa_Korba)
Wyjadacz
madzia a jak mala jest niunia? Moja ma 2, 5 miesiaca i dopiero miesiac temu zaczela zasypiac od 21, wczesniej zasypiala okolo polnocy. Moze codzienne rytualy pomoga? Najpielw kapiel, oliwka, potem jedzonko i lulu
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
527 Postów
6666 6666
(6666)
Wyjadacz
MADZIA A ILE CÓRECZKA MA MIESIECY ? MOJ SYNEK MIAŁ PODOBNIE PRZEZ PIERWSE 2 -3 MIESIACE POTEM WSZYSTKO DOSZŁO DO ŁADU
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
177 Postów
Stały Bywalec