Moroklumpen napisał:
Joseph napisał:
Podczas EU masz badane spaliny (większość warsztatów już to robi) i teraz pytanie czy po wywaleniu filtra nie wykryje tego (jeśli nawet wykryje to czy będą spaliny spełniały normy minimalne). Jeśli nie to masz problem... DPF to jedynie ekoterroryzm ,spaliny niby mniej szkodliwe dla środowiska jednak dzięki temu trzeba częściej naprawiać/wymieniać auto a te z koleji na drzewach nie rosną i ich producja dla srodwiska też jest szkodliwa, co jednak jest pomijane przez ekoterorystow i producentów samochodów bo to jest kasą......
Dodatkowo czy wywalenie filtra w twoim samochodzie jest "bezinwazyjne", żebyś potem nie smigal co chwila na kasowanie błędów?
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie badania spalin się obawiam. Myślę, że jednak zdecyduję się na nowy filtr, nie ma co kombinować. Pozdrawiam
Jak mieszka w PL kolo Niemiec to tam kup czesci, sa tansze o dziwo.
Joseph napisał:
Podczas EU masz badane spaliny (większość warsztatów już to robi) i teraz pytanie czy po wywaleniu filtra nie wykryje tego (jeśli nawet wykryje to czy będą spaliny spełniały normy minimalne). Jeśli nie to masz problem... DPF to jedynie ekoterroryzm ,spaliny niby mniej szkodliwe dla środowiska jednak dzięki temu trzeba częściej naprawiać/wymieniać auto a te z koleji na drzewach nie rosną i ich producja dla srodwiska też jest szkodliwa, co jednak jest pomijane przez ekoterorystow i producentów samochodów bo to jest kasą......
Dodatkowo czy wywalenie filtra w twoim samochodzie jest "bezinwazyjne", żebyś potem nie smigal co chwila na kasowanie błędów?
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie badania spalin się obawiam. Myślę, że jednak zdecyduję się na nowy filtr, nie ma co kombinować. Pozdrawiam
Jak mieszka w PL kolo Niemiec to tam kup czesci, sa tansze o dziwo.
