ivka111 napisał:
Joseph napisał:
[Jakbyś nie wiedziała to mazda produkuje samochody w całości w Japonii więc daruj sobie teksty o produkcji na konkretne rynki bo gówno wiesz, a tylko pleciesz bzdury których ktoś Ci naopowiadał.
Kolego zacznij sie orjentowac bo pojecia nie masz o tym co mowisz ! Mazda wspolpracuje z Fordem i silniki w Mazda 6 ( napewno ten 2 litrwy diesel) sa z Forda wiec produkowane w fabrykach forda na calym swiecie! nie tylko w Japonii.. !!!
mazda 323 ma plyte podlogowa z Focusa.. a pierwsza mazda jaka byla produkowana ze wspolpraca z Fordem to 121 wypuszczona razem z Fiesta.
To ze na reklamie mazdy Japonczycy udaja ze sie glowia i ja projektuja to ty nie musisz od razu tego lykac jak mlody pelikan. malo wie a szczeka .....
Jak taka obcykana w podzespołach jesteś to udowodnij swoje brednie na temat tego, że na Skandynawie trafiają lepsze auta?( z lepszymi podzespołami znaczy się)
z twojego linku ostatni akapit:
"
Przełom przyszedł w 2004 roku, kiedy do sprzedaży weszły takie modele jak Mazda 6/Atenza, sportowy RX-8 i Mazda 3/Axela. Ich niespodziewana popularność pomogły marce zmienić na plus nie tylko dochody, ale też zainteresowanie wśród klientów, którzy zaczęli doceniać Mazdę za wysoką jakość produktów, małą awaryjność i oryginalność. Jesienią 2005 roku do gamy dołączyła nowa generacja MX-5 (w Ameryce Północnej koncern definitywnie zerwał z nazwą Miata), która w 2007 osiągnęła rekord sprzedaży w historii marki w liczbie 800 000 egzemplarzy. Pojawiły się także dwa nowe modele: Mazda2 i cross-over CX-7.
Wydaje się, iż obecnie Mazda ponownie łapie wiatr w żagle. Samochody sprzedają się coraz lepiej, czego efektem jest też ponowna ekspansja w Europie. W pierwszej połowie 2008 roku Mazda postanowiła ponownie otworzyć oficjalną filię także w Polsce."
poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem bo ja nie napisałem że każda część mazdy jest produkowana w Japonii....i to przez mazdę
pomimo tego że składa się też z części innych producentów to taka mazda 6 jest jednym z najmniej awaryjnych aut.....(ciekawe dlaczego?)
praktycznie każdy producent samochodów ma jakieś elementy zakupione od "konkurencji", bo nie da rady wyżyć tylko ze sprzedaży "własnych" aut, a trzeba sprzedać jak najwięcej silników, płyt podłogowych i innych podzespołów co by zwróciły się koszty stworzenia i wdrożenia tego do produkcji. Nie każdego stać na badania i tworzenie w 100% własnej konstrukcji...
Jak już tak sie zainteresowałaś z czego składane są samochody (nie tylko mazda) to wiedz że jest jeszcze wiele elementów samochodu które robią firmy specjalizujące się w jednej rzeczy i dostarczają je różnym producentom samochodów gdzie potem jest logo danej marki....
Samochód to praktycznie jeden wielki składak gdzie tylko logo jest "oryginalne"....
To się nazywa globalizacja i taki producent pasów bezpieczeństwa czy uszczelek ma w dupie to na jaki rynek to będzie montowane, robi swój produkt jednej jakości dla danej (każdej) marki, a potem oni już to sobie montują.
Co ma piernik do wiatraka, jak już ford dostarcza do mazdy silniki to dwa rodzaje pewnie i te lepsze w skandynawskich samochodach są montowane????
Rozumiem że ludzie wychodzą z założenia takiego, że jak coś jest droższe, a nie mają tak naprawdę pojęcia dlaczego, to twierdzą że musi być lepsze, nawet ten sam produkt(pomijam kwestię dodatkowego wyposażenia jasiu.)
Jakoś trzeba to sobie i otoczeniu wytłumaczyć, bo ko by się przyznał do tego że jest idiotą i woli przepłacać?
Widzisz mało który norek jest wstanie sie przyznać dlaczego kupuje norweskie/skandynawskie produkty(idioci może wierzą że ichnie to najlepsze) , ale prawdą jest to że są "Patriotami konsumenckimi".