Zasiłki na dzieci w Norwegii
Sprawdź
Zasiłki dla bezrobotnych w Norwegii
Sprawdź
Refinansiering w Norwegii
Sprawdź
Kredyt konsumencki w Norwegii
Eff.rente 14,0%, 65 000kr. over 5 år,etablering 950kr., Totalt 89 093 kr.
Sprawdź
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Varme arbaider kurs - Norwegia

13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
Witam! Jak to powinno byc z kursem---Zawsze do tej pory organizował go pracodawca i w godzinach pracy to było,a jak nie to mielismy zapłacone za ten czas-----teraz coś mówi ,że nie będzie płacił-----Jest jakis sprecuzoany przepis na to?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1383 Posty
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
...to jest bezdyskusyjnie koszt pracodawcy..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
Witam! A jak pracodawca chce zorganizowac kurs np.po 15:30---po zakończeniu pracy? kurs trwa 4 godziny======czy można gdzies na to znalesc paragraf? np w kodeksie pracy?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1383 Posty
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
...a dlaczego ten kurs musi sie odbyć...
...czy jest obowiązkowy dla firmy
...czy tez podwwyższenie kwalifikacji?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
Kurs wymagany jest do wykonywania pracy-----ogólne postanowienie w norwegii---nie jest to podwyższenie kwalifikacji---tylko bez tego kursu nie powinno zaczynac sie prac pożarowo niebespiecznych ---czyli cięcie szlifierka ,spawanie itp----Przedtem rózni pracodawcy pokrywali takie koszty jak i czas===Nie wiem być może zmieniły sie ustalenia prawne ,bądz próbuja to niby obejśc---Zaczynaja sie tu straszne kabinacje
Napisałem do radcy prawnego w norwegii bo moze nie ma o co zadymy robic---Tylko troche to dziwne dla mnie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1383 Posty
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
...czyli zwykły kurs BHP
...niestety sa to szkolenia okresowe i obowiazkowe dla wszystkich
...jezeli taki kurs szef zorganizuje po godzinach to niestey nic nie zrobisz
...ale tez to nie takie proste musi odbyć się gdzieś i z behapowcem,któremu trzeba zapłacic ekstra...
...dziwne to troche...
...a co na to Norwedzy?
...wbierają się?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
Co 5 lat robi sie taki kurs---obowiazuje w całej skandynawii----Nigdy wczesniej nie miałem takiej sytuacji a pracuje prawie 13 lat w Norwegii ---Tak na pewno po godzinach bedzie miał ekstra kase instruktor----Mają byc inne osoby ,ale z innej firmy,nie wiem czy norwedzy będą----Dziekuje za zainteresowanie temtem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(Konto zablokowane)
Początkujący
tomek476 napisał:
Co 5 lat robi sie taki kurs---obowiazuje w całej skandynawii----Nigdy wczesniej nie miałem takiej sytuacji a pracuje prawie 13 lat w Norwegii ---Tak na pewno po godzinach bedzie miał ekstra kase instruktor----Mają byc inne osoby ,ale z innej firmy,nie wiem czy norwedzy będą----Dziekuje za zainteresowanie temtemMam takie spostrzeżenia i zarazem pytanie.
Skoro jesteś już tyle lat w tej norwegi i w twojej pracy, jest wymagany certyfikat na pracę z ogniem, to powinieneś już przejść co najmniej dwa takie kursy, to dlaczego posiadając tą kartę, sam nie poszukasz odpowiedniej firmy, przed upływem terminu ważności uprawnień i na własny koszt nie odnowisz tego dokumentu.
Przecież to w twoim interesie jest posiadać aktualne uprawnienia.
Wszak firma, może zawsze przyjąć na twoje miejsce, innego z większymi uprawnieniami w tym zakresie.
Plujesz się na forum o jakieś 1200 nok, zamiast iść do szefa i zapytać się dlaczego jest tak a nie inaczej.
Może akurat zrozumie twoją trudną sytuację ekonomiczną i tym razem również wyłoży całą kasę, na rzeczony kurs oraz stratę prywatnego czasu poza godzinami pracy.
Żałosne i żenujące.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
tak ---to ma byc trzeci kurs---umiesz liczyć---ale kultury ci brakuje--także nie pisz już nic --jak masz ubliżać----
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Tomasz Krakowiak
(tomek476)
Wiking
Zadałem pytanie---a nie plucie----Nie czytałeś od poczatku-----
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj


Bliżej nas