Witam,
Piszę w sprawie mojego taty.
Zacznę od początku, mój tata pracował w Norwegii rotacyjnie tzn. 3 tygodnie był w Norwegii a potem na 2 tygodnie wracał do Polski.
Ma założone konto w norweskim Nordea Banku, gdzie podał swój polski adres zamieszkania, ze względu takiego, że pracował w różnych zakątkach Norwegii w hotelach sponsorowanych przez firmę, nigdy nie miał tam żadnego zakwaterowania na siebie.
Przyszedł czas na jego emeryturę i zjechał do Polski na stałe.
Mój tata ma Norweską emeryturę i ostatnio przyszedł do niego SMS z NAV, że czeka na niego jakieś pismo do zaakceptowania dotyczące emerytury.
Podczas logowania wystąpił błąd, a mianowicie pokazał się komunikat o zablokowanym BankID, po kontakcie z bankiem dostaliśmy informację, że tata nie mieszka w Norwegii i jego BankID jest nie aktywny, że bank dopiero będzie mógł go aktywować gdy tata przedstawi adres zamieszkania w Norwegii, w innym razie jego BankID nie będzie aktywny.
Tata jeszcze pracował na początku tego roku w Norwegii, czeka go rozliczenie podatkowe, pisma z NAV a nigdzie nie możemy się zalogować, bo poprzednio używał BankID, tokena i hasła bankowego.
Bardzo proszę o pomoc jak można rozwikłać problem, ja jestem zielony w tym temacie bo Norwegię widziałem tylko na mapie i nie wiem nic konkretnego.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów i miłego dnia!
Piszę w sprawie mojego taty.
Zacznę od początku, mój tata pracował w Norwegii rotacyjnie tzn. 3 tygodnie był w Norwegii a potem na 2 tygodnie wracał do Polski.
Ma założone konto w norweskim Nordea Banku, gdzie podał swój polski adres zamieszkania, ze względu takiego, że pracował w różnych zakątkach Norwegii w hotelach sponsorowanych przez firmę, nigdy nie miał tam żadnego zakwaterowania na siebie.
Przyszedł czas na jego emeryturę i zjechał do Polski na stałe.
Mój tata ma Norweską emeryturę i ostatnio przyszedł do niego SMS z NAV, że czeka na niego jakieś pismo do zaakceptowania dotyczące emerytury.
Podczas logowania wystąpił błąd, a mianowicie pokazał się komunikat o zablokowanym BankID, po kontakcie z bankiem dostaliśmy informację, że tata nie mieszka w Norwegii i jego BankID jest nie aktywny, że bank dopiero będzie mógł go aktywować gdy tata przedstawi adres zamieszkania w Norwegii, w innym razie jego BankID nie będzie aktywny.
Tata jeszcze pracował na początku tego roku w Norwegii, czeka go rozliczenie podatkowe, pisma z NAV a nigdzie nie możemy się zalogować, bo poprzednio używał BankID, tokena i hasła bankowego.
Bardzo proszę o pomoc jak można rozwikłać problem, ja jestem zielony w tym temacie bo Norwegię widziałem tylko na mapie i nie wiem nic konkretnego.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów i miłego dnia!