Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

140 Postów
Bogdan Tracz
(BogdanTracz1)
Stały Bywalec
jesli matka dziecka pracuje w PL, a po porodzie poszla na macierzynski, to nie mozecie oczekiwac od Nav drugiego zasilku macierzynskiego. To sie dowiedz dokladnie detali zarowno w Polsce jak i Norwegii. Nikt nie bedzie siedzial przed komputerem i odwalal tego za Ciebie. Zycze powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
140 Postów
Bogdan Tracz
(BogdanTracz1)
Stały Bywalec
W Polsce placi sie ze skladek ubezpieczenie zdrowotne, spoleczne i emerytalne. Jak pracuje w Polsce to jak najbardziej nalezy jej sie platny macierzynski. Koniec, kropka. Skad Ty sie urwales?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
tyglek napisał:
poza tym nie rozumem
- czemu chcą potwierdzenie nazwisk rodziców skoro mają je w akcie urodzenia dziecka,
- czemu chcą zaświadczenie czy matka pobiera macierzyński z ZUS skoro pracuje w PL i w związku z tym jej się nie należy,
- i o jakie ubezpieczenie im chodzi?
ciekawi mnie też ile czasu będą rozpatrywać wniosek, mają 6 miesięcy, minęły już 3 miesiące a co miesiąc za każdym razem dostajemy prośbę o te same dokumenty od innej osoby ,
zaczynam tracić cierpliwość i chyba wracam do pracy, słyszałem że można zawiesić zasiłek ale nie wiem jak to zrobić bo jeszcze nie dostałem decyzji o przyznaniu.
Jest jakaś osoba która orientuje się w tych sprawach i umie odpowiedzieć mi na moje pytania?
z góry dziękuję .

Dlaczego nie zrobisz zdjeć tych dokumentów i nie zalogujesz sie na stronie Nav zeby wysłać? Podajesz numer sprawy i dołączasz zdjecia dokumentów jako załączniki. Prócz tego możesz wysłać zwykłą pocztą.
Moje dokumenty w Nav zginęły dwukrotnie i od tego czasu zawsze wysyłam elektronicznie. Wtedy nie mogą powiedzieć, ze cos zginęło.
O "tacierzynskie" tez możesz wysłać przez internet.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Wiking
Chyba nie bardzo się rozumiemy. Zanim złożyłem wniosek i wszystkie potrzebne dokumenty o tacierzyński w NO sprawdziłem na jakich zasadach jest przyznawany i czy ja jak i matka spełniamy konieczne warunki i w tym temacie jest wszystko jasne i nie ma tu dla mnie żadnych zagadek. Zagadką jest tylko to jak działa NAV skoro żądają dodatkowych dokumentów (co miesiąc te same z pracy matki w PL) a które ja im wysłałem już dwa razy i teraz chcą je po raz trzeci a ja mimo że wysłałem im 2 razy to one giną w No. Dzwonię co tydzień za każdym razem rozmawiam z inną osobą. Mało tego co miesiąc przychodzi ten sam papier z informacją że wniosek z dokumentami dotarł i z prośbą o te dokumenty dodatkowe tylko inna osoba podpisuje się pod nim.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Wiking
Niestety gdy zaloguje się na stronie NAV i wchodzę w zakładkę do wysyłanie dokumentów przenosi mnie na stronę logowania o wyższym poziomie którego nie posiadam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
tyglek napisał:
Niestety gdy zaloguje się na stronie NAV i wchodzę w zakładkę do wysyłanie dokumentów przenosi mnie na stronę logowania o wyższym poziomie którego nie posiadam.
Jak to nie posiadasz? Nie masz konta w banku i tokena ( takiego małego kalkulatorka) za pomocą którego logujesz sie do konta na internecie? Wlasnie za pomocą tokena ( Bank ID ) wykonuje sie to "wyższe" logowanie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Wiking
Posiadam konto i token, niestety nie działa to w moi przypadku. Bank twierdzi że mam tymczasowy numer personalny i muszę mieć stały.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
tyglek napisał:
Posiadam konto i token, niestety nie działa to w moi przypadku. Bank twierdzi że mam tymczasowy numer personalny i muszę mieć stały.

Hmm, dziwne.
D numer tak czy owak ma 11 cyfr, jak sie logujesz to cię odrzuca? Czy co sie dzieje?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Wiking
Wyskakuje mi że dane są niepoprawne, wydaje mi się że system nie obsługuje mojego banku tj. sparebank sogn of fiorde.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
tyglek napisał:
Wyskakuje mi że dane są niepoprawne, wydaje mi się że system nie obsługuje mojego banku tj. sparebank sogn of fiorde.
To by połowy ludzi nie obsłużyli.
W tym kraju to juz nic mnie nie zdziwi.
Teraz banki wprowadziły możliwość czatowania, zaloguj sie na konto i wejdź na czat, zapytaj dlaczego nie możesz sie zalogować do Nav poprzez bank ID. Zobaczysz co ci odpowiedzą.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok