banka på dørå ..postmann pat...fekk kje posten i boxen ...ei heile bodda i ein samlekonvolutt fra nåreg..te å me ein inkasso hmfrr...så går d nå leieboarne ikkje får ut fingen...kosta meg någen kr d...jaja jort e jort å elg e elg....ska gjønå resten nå mærr øveraskelsar håbe eg ikkje på;imårå e d hagemøde og..off sære greier...men eg GÅR..pga sameie har gått fra 4 bossdunkar te 1..å den ligge laaa...ngt neri bakken.argumentet e at me vente nye monterte fast i bakken..me resirkulering å di...spørsmåle e om den de ska monteras liga langt nere..kansje i benidorm???blir sprøe..e jo bare kranke å eldre her stort sett...eg må få ein ordnings på d..om ikkje anbefale eg asle naboar te å bet.halle fllesavg.!!|..je bare sie d.
Czy znalazłaby sie osoba znajaca norweski ktora pomogłaby mi to przetłumaczyć. W translatorze nie przetłumaczy a moze byc to dla mnie wazne. Zaczełem się uczyc norweskiego ale poki co cienizna. Z gory dziekuje.
Czy znalazłaby sie osoba znajaca norweski ktora pomogłaby mi to przetłumaczyć. W translatorze nie przetłumaczy a moze byc to dla mnie wazne. Zaczełem się uczyc norweskiego ale poki co cienizna. Z gory dziekuje.