Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

reklama | kup tutaj »
1654 Posty
Kasia K
(KasiaKacz) Online
Maniak
PawełB78 napisał:
Szukam pracy w Norwegii. Mam duże doświadczenie w pracy w magazynie, uprawnienia na wózek widłowy z praktyką. Obecnie jestem w Polsce i bardzo chcę wyjechać.

Kontakt: berent.78@gmail.com


Tutaj poszukaj: www.mojanorwegia.pl/ogloszenia_o_prace
Zgłoś wpis
1 Post

(Kinga w)
Wiking
Szukam. Szukam pracy w Stavanger Sandnes
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Johnino)
Wiking
Witam jestem inżynierem informatyki, ale szukam jakiej kolwiek dobrze płatnej pracy fizycznej. Pracowałem już w magazynie, w firmie kurierskiej rozpakowywałem tiry na taśmę oraz w czasie studiów dorabiałem na budowie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 7  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(Manitou)
Początkujący
Johnino napisał:
Witam jestem inżynierem informatyki,
ale szukam jakiej kolwiek dobrze płatnej pracy fizycznej.
Pracowałem już w magazynie, w firmie kurierskiej rozpakowywałem tiry na taśmę oraz w czasie studiów dorabiałem na budowie

Skoro w czasie studiów dorabiałeś na budowie, to teraz nie ma się czego dziwić iż jako inżynier, szukasz pracy fizycznej.
W Norwegi najgorszy nawet informatyk z minimum wiedzy w swoim zawodzie, ma etat z co najmniej 400 tys. nok rocznie.
By fizyczny budowlaniec tyle wyciągnął, musi dobrze zasuwać i to również w lizaniu tyłka przełożonym.
Żałość nad żałościami w tym Świąteczno-Noworocznym okresie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -11  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Johnino)
Wiking
Skoro jesteś taki cwany to załatw mi pracę jako inrofmatyk w norwegii
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 7  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

()
Początkujący
Johnino napisał:
Skoro jesteś taki cwany to załatw mi pracę jako inrofmatyk w norwegii
Język mało godny Inżyniera, nawet tego wiejskiego lub z blokowiska.