wymieniłem już sobie opony na zimówki
a, że chciałem i wyważyć to zrobiłem to w polskim zakładzie, co by było tani
polskie fachufce na siłę chcieli mi założyć lepsiejsze opony na przednią oś
nie dałem się na szczęście
wy się też nie dajcie i nie słuchajcie podpowiedzi matołectwa polskiego
producenci opon i samochodów zalecają montowanie nowych lub mniej zużytych opon zawsze na tylnej osi - niezależnie od tego, czy samochód posiada napęd na przednie
www.oponeo.pl/artykul/nowe-opony-na-tyl
Jeśli do dyspozycji mamy opony używane, na tylną oś powinniśmy założyć te mniej zużyte, bez względu na to, czy napęd w naszym aucie jest na przód czy tył. Gwarantuje to lepszą przyczepność oraz stabilność na zakrętach i na mokrej nawierzchni. Podobnie, gdy kupiliśmy dwie nowe opony - zakładamy je na tył.
moto.wp.pl/kat,23681,page,2,title,Zimowk...34590,wiadomosc.html
a, że chciałem i wyważyć to zrobiłem to w polskim zakładzie, co by było tani

polskie fachufce na siłę chcieli mi założyć lepsiejsze opony na przednią oś
nie dałem się na szczęście
wy się też nie dajcie i nie słuchajcie podpowiedzi matołectwa polskiego
producenci opon i samochodów zalecają montowanie nowych lub mniej zużytych opon zawsze na tylnej osi - niezależnie od tego, czy samochód posiada napęd na przednie
www.oponeo.pl/artykul/nowe-opony-na-tyl
Jeśli do dyspozycji mamy opony używane, na tylną oś powinniśmy założyć te mniej zużyte, bez względu na to, czy napęd w naszym aucie jest na przód czy tył. Gwarantuje to lepszą przyczepność oraz stabilność na zakrętach i na mokrej nawierzchni. Podobnie, gdy kupiliśmy dwie nowe opony - zakładamy je na tył.
moto.wp.pl/kat,23681,page,2,title,Zimowk...34590,wiadomosc.html