Norwegian na szczycie, SAS zaraz za nim. To na te firmy konsumenci skarżyli się najczęściej

Pasażerowie ponad pół roku czekali na zwrot pieniędzy za bilet w Norwegian i SAS. /zdjęcie ilustracyjne rebius - stock.adobe.com/Tylko do użytku redakcyjnego/standardowa
Forbrukerrådet w zeszłym tygodniu opublikowała listę firm i branż, na które najczęściej skarżyli się konsumenci. Zdecydowana większość skarg dotyczyła linii lotniczych i biur podróży.
Ponad pół roku oczekiwania na zwrot pieniędzy
Hva fikk forbrukerne mest trøbbel med i fjor? Og hvilke selskap lagde mest koronakrøll? Vi har summert, og listen er klar. https://t.co/uQQyFuG3cx
— Forbrukerrådet (@Forbrukerradet) February 21, 2021
Tu też były problemy
Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.
24-02-2021 06:46
0
-6
Zgłoś
23-02-2021 22:53
0
-5
Zgłoś