Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
181 Postów
D K
(antypolak)
Stały Bywalec
Do annahost ... Dlaczego nie spotkałem Cię w fellesforbundet, chociaż często jestem na Møllergacie? Chyba że pracujesz na Lilletorget? Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
46 Postów
anna h
(annahost)
Nowicjusz
Wlasnie jade jutro tam do pracy, ale to nie Fellesførbundet tylko Bygningsarbeiderforening. Pracuje tam kiedy moge i trzeba, na codzien jestem nauczycielem norweskiego w szkolach podstawowych,ucze polskie dzieci.Do tego jestem tlumaczem i od 2 tygodnia wrzesnia zaczynam tez kurs norweskie dla doroslych.Do tego chodze sama do szkoly(juz 3 rok) i mam rodzine.wiec jak widzisz staram sie jak moge.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
181 Postów
D K
(antypolak)
Stały Bywalec
Jeszcze wczoraj mieściło się tam także fellesforbundet na 5-piętrze..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
46 Postów
anna h
(annahost)
Nowicjusz
Zgzam sie z toba,jeszcze wczoraj jak ostatnio tam byla to bylo, ale tam siedza praktycznie adwokaci ktorzy zajmuja sie sprawami ktore od nas dostaja. jest tam tez zwiazek dla hydraulikow(na prawo). Ja pracuje w Oslo Bygningsarbeiderforening i Fellesforbundet avd1(ten miesci sie na tym duzym placu,ale ja jestem czesciej na Gardermoen).dzieki za to ze jestes czlonkiem,takich trzeba wiecej.Pozdrawiam Anna
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
854 Posty
BEATA K
(B.K.)
Maniak
Moj mąż należy do LO juz cztery lata ja troche krocej...ale to własnie norwedzy zaproponowali wstąpienie...sami przyniesli deklaracje i pomogli w załatwieniu...jest wrecz źle widziane ze ktos nie nalezy...jakos do tej pory, na szczęscie nie korzystalismy z pomocy ale róznie może sie zdarzyć...i uwarzam ze przynalezność jest jak najbardziej wskazana...pozdrawiam..
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
46 Postów
anna h