Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Przeprowadzka Uk -> Norwegia.Jak sie za to zabrać? - Norwegia

Czytali temat:
boj fra oszlo Jędrzej G Kosmetyczka Edyta (1157 niezalogowanych)
1 Post
Adrian Adrian
(abc12393)
Wiking
Witam, mieszkam w Londynie od ponad roku ale po prostu ro miasto mi sie juz znudziło. Zaczynam myśleć o przeprowadzce do No, jednak nie jest to łatwe i to nie koniecznie ze względów finansowych. Po pierwsze nie mam konkretnego fachu od roku pracuję jako kelner po drugie w Polsce mam wyrok w zawieszeniu do lipca 2017, co uważam za największą przeszkodę w przeprowadzce. Moje pytanie do was to czy przeprowadzka do kraju wikingów jest możliwa jeżeli nie ma się tam znajomych, czy jest to możliwe wystartować od hostelu potem znalezc pokój a potem prace czy działa to na zasadzie jeżeli nie masz pracy to nie znajdziesz mieszkania i na odwrót? Przeprowadzke planuje na sierpien badz wrzesien z funduszem około 3000 funtów, co o tym myślicie?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Jestes bez zawodu ,pracy, jezyka, mieszkania.... przyjeżdżaj cos napewno znajdziesz!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
No to to jest powod do przeprowadzki-miasto ci sie znudzilo .chyba najbardziej rozrywkowe w europie .wbijesz tutaj przed zima to potem zostanie ci juz tylko kamczatka.i ten wyrok w zawieszeniu?hmmm. ale z drugiej strony bedziesz mial tu wielu kumpli i to z wyzsza szarżą
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
131 Postów
Szymon K....
(pepoconti)
Stały Bywalec
Joseph napisał:
Jestes bez zawodu ,pracy, jezyka, mieszkania.... przyjeżdżaj cos napewno znajdziesz!
Przeciec w Norwegi kazdy na nas czeka z otwartymi rekami
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak