Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praktyki - Norwegia

Czytali temat:
Sławomir, Janusz kumpel Grażyny Wiśniewski Karol Pitek Jarosław Banaszkiewicz Natali B Kasia K Ewa Adam boj fra oszlo Paula71 (961 niezalogowanych)
2 Posty
Paula71
(Paula71)
Wiking
Cześć wszystkim!

Czy orientuje się ktoś jak wygląda kwestia praktyk (konkretnie płacy) , które nie są organizowane przez NAV? Jestem studentką kosmetologii i znalazłam praktyki w klinice. Zastanawiam się,czy będą one darmowe - tak jak w Polsce - czy istnieje prawnie uregulowana jakaś minimalna stawka godzinowa?
Szukałam tych informacji wcześniej na forum,jednak niestety wszystko co znalazłam dotyczyło praktyk z urzędu pracy. W norweskim kodeksie pracy też nie znalazłam żadnych szczegółów. Liczę na Waszą pomoc

Pozdrawiam!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
106 Postów

(torsdag4)
Początkujący
w zaleznosci czy jestes na zasilku dla bezrobotnych czy nie. Jak jestes to bedziesz otrzymywac swoj dagpenger przez caly okres praktyk, placone a 7,5 h a jak wiecej to musza Ci dac nadgodzine ale to sie nie oplaca gdyz zmniejsza Ci poznij dagpenger o te nadgodziny a jak nie masz swiadczen socjalnych to starasz sie o tiltakspenger czyli takie zaradcze pieniadze ale to jest minimum, kiedys to bylo chyba 374 kr dziennie brutto to wychodzi jakos 7-8 tys kr mies po podatku, do tego jak masz dziecko to 45 kr dodatkowo dziennie na kazde

Tu masz dobrze wyjasnione zasady
www.nav.no/no/Person/Arbeid/Oppfolging+o...ved-tiltak#chapter-2

Dodatkowo mozesz starac sie o zwrot kosztow dojadu jesli jes wiecej niz 6 km, mieszkania itp wiecej info tutaj
www.nav.no/no/Person/Arbeid/Arbeidsledig...er--429158#chapter-2

A tutaj jak aplikowac
www.nav.no/no/Person/Skjemaer-for-privat...penger/tiltakspenger
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
296 Postów

(3sort)