Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

poszukuje elektryka z licencją - Norwegia

12 Posty
Wiking
nawiąże współprace z elektrykiem który ma uprawnienia elektryczne i może wystawiac faktury na prace elektryczne.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 5  
Odpowiedz   Cytuj
16 Postów
W Z
(wozarz)
Wiking
Witam!

Kontakt: energo@energowz.no
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Juliusz60)
Wiking
Witam.
Jestem elektrykiem z DSB,wieloletnia praktyką zawodową w Polsce i w Norwegi.Obecnie pracuje w Oslo na montazu instalacji w budownictwie wielorodzinnym.Jest to praca przez agencje.
Interesuje mnie praca na stałe.Zawsze moge zamieszkac w innym regionie norwegi.Fakt ze mam 55 lat-ale mam dobra kondycje.Chetny jestem na nowe wyzwania.Mam jakies pojecie o systemach inteligentnych instalacji.Fajne jest tez Fibaro,mam tez kontakt w Polsce z kolega który wykonuje takie instalacje dla firmy IRA z Piaseczna .Jezeli kolega jest zainteresowany bezkonfliktowym facetem,jestem otwarty na propozycje pracy.Mówie i rozumię sporo po norwesku.
Pozdrawiam Juliusz Marek Księżniak
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
200 Postów
Milka ...
(milka_milka)
Stały Bywalec
same uprawnienia nie czynia Cie elektrykiem

wystawienie faktury nie rowna sie odbiorowi prac co jest efektem koncowym robot np remontowo wykonczeniowych

do tego musi byc tzw instalator a nie same uprawnienia DSB

uwazaj bo to moze sie zle skonczyc
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
Oj Aga, Ty jakas czepialska dzis jestes...
Usmiechnij sie, praktycznie to juz weekend mamy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
PIOTR222
(PIOTR222)
Wiking