Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
reklama | kup tutaj »

Montaż haka w pl - Norwegia

11 Postów
Waldek B
(wqaldas)
Wiking
Witam czy ktoś z Was montowal hak do norweskiego samochodu w pl? Jakie formalności? Montaż haka w norge do partnera to 8000nok w Polsce to 200zl zastanawiam się czy wydział ruchu drogowego który wbija hak w dowód w pl może go wbić w dowód samochodu norweskiego.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Haka: zbiorcza nazwa rytualnych, tradycyjnych prezentacji taneczno-wokalnych, wykonywanych w rejonie Oceanu Spokojnego, szczególnie na Nowej Zelandii przez Maorysów.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
171 Postów

(wsteczniak)
Stały Bywalec
wqaldas napisał:
Witam czy ktoś z Was montowal hak do norweskiego samochodu w pl? Jakie formalności? Montaż haka w norge do partnera to 8000nok w Polsce to 200zl zastanawiam się czy wydział ruchu drogowego który wbija hak w dowód w pl może go wbić w dowód samochodu norweskiego.

Pewnie, ze moze jezeli ja poprosisz. tyle ze bedzie to niewazne. Moze nawet wbija ci norweski meldunek w polski dowod, a sasiadka wyda ci zaswiadczenie o zdaniu bergenstest.

W Polsce wszystko mozna.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
380 Postów
Stały Bywalec
nie sluchaj tego kretyna

jasne ze mozesz i to be problemow nawet zglaszac nie musisz
4hjul.pl/viewtopic.php?p=8004
t4-forum.pl/viewtopic.php?f=13&t=4351&view=previous
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
171 Postów

(wsteczniak)
Stały Bywalec
odurodzeniadumny napisał:
nie sluchaj tego kretyna

jasne ze mozesz i to be problemow nawet zglaszac nie musisz
4hjul.pl/viewtopic.php?p=8004
t4-forum.pl/viewtopic.php?f=13&t=4351&view=previous


Jesli waga calkowita wraz z przyczepa i towarem nie przekracza 3.5 t to nie musisz. W przeciwnym wypadku tak.
Pytanie zasadnicze jest takie ile zamierzasz wozic tym pojazdem W alternatywie masz link do lovdata. oraz SV

Wiec nie klap pizda cieciu jak nie znasz potrzeb.

lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10...ITTEL_38#KAPITTEL_38

www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Russ/Ombygging

Om dere ønsker å montere tilhengerfeste på kjøretøy med tillatt totalvekt over 3500 kg, for eksempel russebuss, skal dette godkjennes av en trafikkstasjon. Det kan være det må gjøres forsterkninger eller modifiseringer i rammekonstruksjonen på kjøretøyet før tilhengerfestet kan monteres. Påbygger må dokumentere at montering av tilhengerfeste er gjort etter retningslinjer fra fabrikant.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
380 Postów
Stały Bywalec
wsteczniak napisał:
odurodzeniadumny napisał:
nie sluchaj tego kretyna

jasne ze mozesz i to be problemow nawet zglaszac nie musisz
4hjul.pl/viewtopic.php?p=8004
t4-forum.pl/viewtopic.php?f=13&t=4351&view=previous


Jesli waga calkowita wraz z przyczepa i towarem nie przekracza 3.5 t to nie musisz. W przeciwnym wypadku tak.
Pytanie zasadnicze jest takie ile zamierzasz wozic tym pojazdem W alternatywie masz link do lovdata. oraz SV

Wiec nie klap pizda cieciu jak nie znasz potrzeb.

lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10...ITTEL_38#KAPITTEL_38

www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Russ/Ombygging

Om dere ønsker å montere tilhengerfeste på kjøretøy med tillatt totalvekt over 3500 kg, for eksempel russebuss, skal dette godkjennes av en trafikkstasjon. Det kan være det må gjøres forsterkninger eller modifiseringer i rammekonstruksjonen på kjøretøyet før tilhengerfestet kan monteres. Påbygger må dokumentere at montering av tilhengerfeste er gjort etter retningslinjer fra fabrikant.


kretynie tylko pogarda dla twojej osoby powstrzymuje mnie od dosadnych epitetow pod twoim adresem
wiec skomentuje tylko te marne wypociny po raz ostatni



to nie jest auto o DMC POW 3500KG
Dane techniczne:
silnik: wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim 2.0 HDi
moc: 66 kW/90 KM, przy 4000 obr/min
max moment obrotowy: 205 Nm przy 1900 obr/min
skrzynia biegów: manualna, 5 przełożeń
zawieszenie: przód – niezależne na kolumnach McPherson ze stabilizatorem
tył – niezależne na wahaczach wzdłużnych i poprzecznych drążkach, ze stabilizatorem
masa własna: 1211 kg
dop. ładowność 779 kg
dmc: 1990 kg



Czytaj więcej na: www.autocentrum.pl/testy/partner-wazny-w...nesie/#ixzz3hNVsNkud

- Hak - DMC PRZYCZEPY: 1125 kg.


Tylko ostatnia CIOTA zapnie przyczepe 2 razy ciezsza od auta




im wiecej bierzesz tym wiecej wiesz ,nieprawdaz

a teraz idz sie umyc bo stylejki dostaniesz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
171 Postów

(wsteczniak)
Stały Bywalec
Wiec jesli ostatnia ciota to nic nie stoi na przeszkodzie bys takowa doczepil.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
380 Postów
Stały Bywalec
wqaldas napisał:
Witam czy ktoś z Was montowal hak do norweskiego samochodu w pl? Jakie formalności? Montaż haka w norge do partnera to 8000nok w Polsce to 200zl zastanawiam się czy wydział ruchu drogowego który wbija hak w dowód w pl może go wbić w dowód samochodu norweskiego.
olej tego kretyna wsteczniaka
zaloz nowu hak z oryginalna wiazka najlepiej zeby podpiol to elektryk +adaptacja komputera
hak musi miec znaczek B
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Waldek B
(wqaldas)
Wiking
Dziękuję za informację ale po co ta wieś? Temat uważam za zamknięty.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok