Witam
Mam na imię Piotrek(Piotr jeśli ktoś tak woli) i pewien problem - nie znam norweskiego... Właściwie tak, jak i było z angielskim... dopóki nie wyjechałem do USA
. Bardzo chciałbym podjąć prace w Norwegii i pobyć tam parę lat a może i dłużej. Niestety nieznajomość jezyka jest trudna do przeskoczenia, a jedyną metodą nauki w jaką wierze jest bezpośredni kontakt z ludźmi mówiącymi w tym języku. Zdecydowanie pomogłoby mi w tym bardzo otwarte podejście do ludzi i chęć życia a nie tylko chomikowania pieniędzy.Garnek złota (póki co
) jednak nie spadł mi z nieba i nie mogę pozwolić sobie na pobyt w tym dość "drogim" kraju bez pracy.
Potrzebuję pracy w której znajomość norweskiego (chociaż przez pierwszy miesiąc-dwa) nie byłaby niezbędna. Wiele tego raczej nie będzie, ale może ktoś akurat coś wie na ten temat, bądź sam potrzebuje pracownika/pomocnika. Najbardziej interesowałaby mnie branża budowlana - z zawodu jestem elektrykiem(uprawnienia+ponad 6lat doświadczenia+złozone podanie o papiery DS
, choć dobrze czuje się też w innych pracach budowlanych. Jakkolwiek mogę też pracować w mcDonaldzie czy na produkcji. Ważne abym miał jakoś kontakt z "tubylcami" i środki na podstawowe potrzeby życiowe. Mógłbym także przydać się w rolnictwie - z wykształcenia jestem doradcą technologiczno-ekonomicznym w rolnictwie(inż) o ile... dogadałbym się po angielsku, lub ktoś pomógłby z norweskim
Co daje w zamian - rzetelnego pracownika + darmowy tygodniowy pobyt w domku na mazurach nad jeziorem w sierpniu
adres pod którym można obejrzeć domek: www.rajgrod.eu
Swoją drogą dom zbudowałem własnoręcznie(poza oczywistymi kwestiami jak wykopy, czy montaż dużych ciężkich elementów) co może być w pewnym stopniu potwierdzeniem moich kwalifikacji.
Mam na imię Piotrek(Piotr jeśli ktoś tak woli) i pewien problem - nie znam norweskiego... Właściwie tak, jak i było z angielskim... dopóki nie wyjechałem do USA