Komentarze Norwegów do artykułu o pracownikach Barnevernet, którym grożono na necie....
www.nrk.no/ho/barnevernet-utsatt-for-hets-1.8185188
hmmmm huff, dette må jo være grusomt...... for andre føler seg vel ikke uthengt og hetset?
23 godz. temu · Lubię to! · 5
Scott Johansen Statens -kommunenes loyale bødler tåler ikke kritikk i det sosialistiske/kommunistiske Norge. For her skal staten bestemme over befolkningen...og det eneste saliggjørende er å jobbe for stat og kommune. Når skal vi få kastet sosialistene og innføre en bærekraftig økonomi ? Historisk har begrepet skiftet innhold. Tidligere har dette begrepet hatt et langt bredere innhold, og også inkludert kommunister, blant andre Lenin kalte seg også sosialdemokrat før første verdenskrig. Marx og Engels vegret seg mot begrepet, da de mente det var upassende for en bevegelse som hadde et klasseløst samfunn som mål. De mente at demokrati er en form for diktatur som forutsetter samfunnsklasser. Engels uttalte på slutten av sitt liv at begrepet fikk «passere» siden den sosialdemokratiske bevegelsen på den tid var kommunistisk.
I Norge er det først og fremst ARBEIDERPARTIET som er sosialdemokratisk. Så man ser at det er klare kommunistiske trekk ved sosialdemokratiet. Og dette bør avskaffes da det er menneskefiendtlig og en avleggs styringsform.
22 godz. temu · Lubię to! · 5
Hege Gundersen Unnskyld meg, men hva er det egentlig de sutrer for?? Hva gjør de mot oss, om ikke blant annet å komme med negative beskrivelser...
20 godz. temu · Lubię to! · 10
Tanya Kirkhus Karma er en fin bil!!
20 godz. temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 6
Hege Gundersen Hehe, what goes around...
20 godz. temu · Lubię to! · 3
Rolf Henry Uret forfølger gjerningsmennene/ kvinnene !!!
18 godz. temu · Lubię to! · 1
Arne Alme Joda, de er velkomne til og " mistenke " oss.....hva med og gjøre jobben sin og følge LOVVERKET???
15 godz. temu · Lubię to! · 3
Arne Alme Barnevernet utsatt for grov sjikane? Hva er nå det da i forhold til og kidnappe barn, knuse 1000vis av familier, og på toppen drive med menneskehandel??? Ja,...de " selger " jo barna våres.....
15 godz. temu · Lubię to! · 10
Brit Kristin Pedersen barnevernet må se hva dem gjør mot andre og tåle og få hets mot seg ,bv gjør så mye feil men som rede ligger man .til pass til dem .
13 godz. temu · Lubię to! · 4
Lise Koko Raastad !!! Å Gjøre jobben sin vett dem ikke et skvat hva er !!!!!
13 godz. temu · Lubię to! · 1
Lise Koko Raastad ! Du Btri Brit Kristin Pedersen! Den er vel drøy TAKK Det er ikke så mange som ,REDE LIGGER MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brit Kristin Pedersen bv ødelegger mange barn og da mener jeg at dem må tåle og få kritikk og hets
13 godz. temu · Lubię to! · 3
Lise Koko Raastad !!!! Å Sån ja jo takk det vett vi allt om Takk får svaret ditt ! jeg skjønnte ikke hva du mente se!!!! Beklagger så mye Ønsker deg å alle en flott dag !<3
Bjørn Røkeness Hvordan tror disse barnevern`s ansatte det er med de truslene de utsetter foreldre for i en årrekke og høre gjentatte ganger i mnd at vi vurderer fosterhjem hvis du ikke gjør sånn å slik " 12% av ansatte i barnevernet i asker kommune opplever å bli så psykisk syke at de ikke orker å gå på jobb er disse menneskene skikket til å ta avgjørelser om andre foreldres omsorg og er de selv skikket til å ha omsorg for sine egne barn ???
11 godz. temu · Lubię to! · 5
Bjørn Røkeness 12% er barnevernet`s egne tall (A&B budstikke i 2012)å de snakker alltid om store mørketall så det kan være mye høyere !!!
10 godz. temu · Lubię to! · 1
Solfrid Johannessen Alle offentlige ansatte må nok begynne å gjøre jobben sin på en skikkelig ansvasfull måte, nytter ikke overkjøre noen i dag..folket begynner å våkne.
10 godz. temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 4
Aleksander Enoksen Hets!? Når du driver godkjent statlig barnemishandling må du tåle kritkk!
10 godz. temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 1
Anne Lise Rognerud stakkars krek..Dette får dem tåle,hva med alle som blir sjikanert av dem.Samt beskrivelser de legger på foreldre.Kanskje vi bør gå ut i avisen vi og ,Blir hetset av bv.
10 godz. temu · Lubię to! · 4
Anne Lise Rognerud HJELP jeg har blitt utsatt av krenkelser av barnevernet !!! Noen andre som er i samme situasjon..
9 godz. temu · Lubię to! · 4
Lise Koko Raastad !!!! Dem skal bare holde kjeft å DRITTE Å DRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
9 godz. temu · Lubię to! · 4
Lise Koko Raastad !!!!!! Å DERSOM DEM ELLER NOEN PARASITER FINS HER SÅ. SKAL DEM FÅ MERE MAT FRA MEG !!!! Lese
9 godz. temu · Lubię to! · 2
Tanya Kirkhus Narssisstiske personlighetsforstyrrelse er noe de fleste av Bv ansatte er angrepet av!!
9 godz. temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 7
Lise Koko Raastad ! Å Mere til oxo Sadister!!!!!!!!
9 godz. temu · Lubię to! · 1
Shannon Johansen Vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Vet at Bjørn ble anmeldt av helsesjef i Orkdal for sanne påstander om 1 bv ansatte ( annen kommune ). Påstandene stå på fb i 3 timer, så diskusjon med lensmannen "sanne påstander er ikke trakassering", anmeldelse...Zobacz więcej
8 godz. temu · Edytowany · Lubię to! · 3
Lise Hansen Nei.....Takker for meg. Denne tråden og kommentarene her var avgjørende. Det er absolutt forkastelig og slenge så mye skitt på en tråd. INGEN vil vinne noe på en slik usaklig dialog. .
około godziny temu · Lubię to!
Bjørn Røkeness når du mener andre er usakelige Lise Hansen burde du komme med en mer sakelig tilbakemelding en at dere er alle forkastelige mennesker ??? så lykke til videre i livet :o)
około godziny temu · Lubię to!
Lise Hansen ???? Hva? Hvor mener du jeg har skrevet dette ? Det er IKKE min ordlyd overhode.
59 minut(y) temu · Lubię to!
Bjørn Røkeness Nei.....Takker for meg. Denne tråden og kommentarene her var avgjørende. Det er absolutt forkastelig og slenge så mye skitt på en tråd. INGEN vil vinne noe på en slik usaklig dialog. .??? misforsto jeg ??
57 minut(y) temu · Lubię to!
Lise Hansen MEN..å kalle folk tilnærmet psykopater,sadister,at de skal drite og dra osv. Spar meg. Det er en stil som ikke vil slå positivt ut for noen. Og Bjørn: Forkastelig er det.OG les! Jeg beskriver en holdning ikke et menneske.
55 minut(y) temu · Lubię to!
Glenn Westbye Det er ikke uvanlig at ansatte i barnevernet har alvorlige personlighetsforstyrrelser. Faktisk er det en av de yrker slike velger. Nettopp for å ødelegge ditt og andres liv. Barn og empati har de selvfølgelig ikke snev av. Kun maktbegjær.
52 minut(y) temu · Lubię to! · 1
Bjørn Røkeness vet ikke hvor frustrert du har vært i møte med barnevernet og at noen sier ting som er på kanten( for det de føler seg så tråket ned i søla og beskrevet som umennesker) er vel ingen grunn til å melde seg ut og et menneskes holdninger beskriver dem som de menneskene de er. men det ut ifra den situasjonen de er i! og her er det ganske mange som er på sammenbruddets ran :o(((
43 minut(y) temu · Lubię to! · 1
Hege Gundersen går an å være saklig i tråden her, da, ma...
39 minut(y) temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 1
Tanya Kirkhus Bare det å få seg til å stå frem under den overskriften i deres yrke er for meg frastøtende!!!
Hets???
Hva er det da de vil kalle den måten de til et barn fremstiller foreldrene/forelder da??
All løgnen og uriktige opplysninger de prøver å manipulere omverdenen og ikke minst barnet med...Det som er det mest skremmende med den tanken en at mange ganger og svært ofte så lykkes de også...!
Så nei du "offer" for hets.En ting som min bestemor sa til meg mange ganger passer utmerket i tilknytning til denne artikkelen....
Hun sa:"Den som er med på leken får tåle steken!"
Men Narrsisstiske personer som de fleste i Bv tåler ikke motgang og svarer da med å heve seg høyt over angriperen,og skape storm i et vannglass.
36 minut(y) temu przez: telefon komórkowy · Lubię to! · 1
Lise Koko Raastad ! BV, Kan å gjør som dem vil Dem har å få bli uten regler å lover som dem ikke følger!!!!!å jeg kaller dem hva jeg vill !!!! Takk å hva er så sakelig av dem DA????? Ikke en DRITT!!!
33 minut(y) temu · Lubię to! · 2
Brit Kristin Pedersen veldig godt sagt og skrevet
33 minut(y) temu · Lubię to!
www.facebook.com/groups/551862654833009/...=group_comment_reply