Karta podatkowa w Norwegii na 2023

Zamów

Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
9 Postów
Patt Mat
(patmat)
Wiking
ja proponuje PIATEK o 19:00! ani to srodek tygodnia, ani weekend- powinno pasowac
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
166 Postów
Katarzyna Gajdosz
(yenever711)
Stały Bywalec
ojj... a moze jednak sobota lub niedziela?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów

(melee83)
Wiking
Mi sobota nie pasuje , ale w tyg różnie. Ale ten piątek byłby dobry bo w sumie po 18 to zazwyczaj wszyscy po pracy są. Więc ja jestem bardziej za piątkiem niż środkiem tygodnia .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
166 Postów
Katarzyna Gajdosz
(yenever711)
Stały Bywalec
ok, niech bedzie piatek! pod tygrysem? godzina?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
148 Postów
Joanna Joanna
(LaToszka)
Stały Bywalec
Heh...widze,ze spotkanie przechodzi w faze "samopas",czyli kazdy sobie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
44 Posty
Kasia G
(Kasiulenka89)
Nowicjusz
Jednym pasuje tak, drugim tak... ja akurat mam jedynie wolny weekend, ale wiadomo większość zdecyduje 4
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Patt Mat
(patmat)
Wiking
Najpierw ciezko Wam sie bylo okreslic co do dnia i godziny, a kiedy jest rzucona godzina i dzien, i ludzie wyrazaja swoje zdanie to jest kwit, ze spotkanie przechodzi w samopas?!
Proponuje, by LaToszka objela "patronat" nad stotkaniem. Życzę powodzenia w organizacji bez brania pod uwagę opinii innych (no bo ma nie być przecież samopas...)

Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
44 Posty
Kasia G
(Kasiulenka89)
Nowicjusz
Zaraz zamiast spotkania będzie jedna wielka kłótnia

Ja od razu zaznaczyłam, ze weekend mi odpowiada najbardziej, skoro większości pasuje w piątek to ok życze udanego spotkania, bo ja sie do 19 nie wyrobie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
24 Posty
Katarzyna G.
(kasiaguda)
Wiking
Hej, mi pasuje piątek, jak i reszta łikendu. Ustalajcie jak wam najbardziej odpowiada, a ja się dostosuje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
166 Postów
Katarzyna Gajdosz
(yenever711)
Stały Bywalec
dziewczyny jest juz sroda,piszecie od tygodnia czy dwoch - wiadomo ze jakikolwiek termin wybierzemy to nigdy nie bedzie tak zey wszystkim pasowalo - ustalamy cos czy nic, bo ja musze wiedziec...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram