CAŁKIEM POWAŻNY TEMAT .
---
Chciałbym uzyskać godne porady w Tym temacie , od Mechaników Samochodowych ...
---
Którzy w Praktyce , mieli lub nadal mają , do czynienia z TĄ MARKĄ SAMOCHODÓW ...
---
Sprawa jest na dzień dzisiejszy dosyć pilna , co prawda studiuję odnośne materiały pomocnicze , jednak to za mało , ponieważ nie ma tam pewnych rzeczy opisanych lub Ja wszystkiego nie jarzę jak należy .
---
---
Do rzeczy ..:
---
Wyjechałem z parkingu jak zawsze bezproblemowo , przy zjeździe w dół na trzecim biegu , nagle wszystko się wyłączyło ... Światła , silnik , radio ...!!! . totalny szok ...!!! .
---
W momencie jak wyrzuciłem bieg na luz , by zatrzymać auto , wszystko zapaliło się z powrotem ...
Przekręciłem kluczyk i silnik się zapalił normalnie ... , jednak jak znowu wrzuciłem bieg to wszystko zgasło .... I tak parę razy ... Dokaraskałem się powoli w końcu do parkingu poniżej / na całe szczęście jest takowy / i ponawiałem próby ruszenia aż bateria prawie padła ...
Jednak Skodzina nie ruszyła ani centymetra ...
CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ , DOSTAJĘ SZAŁU ...
---
OD TAMTEJ PORY NIC NIE JESTEM W STANIE WYMYŚLIĆ LOGICZNEGO ...
---
Ba ... rozkręciłem w silniku parę rzeczy , bo myślałem , że coś z podawaniem paliwa nie tak , to na dodatek teraz nie mogę ruszyć autem z miejsca ...
Oba koła przednie są zablokowane na amen ...!!!
---
Nóż się otwiera w szufladzie , jak spoglądam w kierunku tego auta ...
---
A jak na razie nie jestem w stanie pozbyć się go /auta/ i kupić coś nowszego .
---
POMOCY , w logicznym doradztwie by auto ruszyło znowu z parkingu , ponieważ niedługo Wiosna .
---
Jestem do dyspozycji Tu na forum w Tym temacie Lub Na... skype ...
---
Chciałbym uzyskać godne porady w Tym temacie , od Mechaników Samochodowych ...
---
Którzy w Praktyce , mieli lub nadal mają , do czynienia z TĄ MARKĄ SAMOCHODÓW ...
---