Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Już jest! Polsko-norweski

Kalendarz 2025

Sprawdź
Autopromocja

Dachy - Norwegia

11 Postów
BEATA MARUSZEWSKA
(MBEATA21)
Wiking
szukam kogoś do poprawy obróbki komina na dachu, woda cieknie do domu na ta chwile mocno, czy ktoś może polecić kogoś kto mógłby pomoc w tej sprawie? dziękuję z góry mbeata21@wp.pl
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
pawel piro
(piro)
Wiking
z opisu wynika ze nie w obróbce jest problem,nie wiem ile lat ma dach ale czas pomyslec o nowym
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
BEATA MARUSZEWSKA
(MBEATA21)
Wiking
nowy, robiony w tym roku w lipcu, ale nie dokładnie kominy obrobione, i dosc mocno leci po scianach komina do wewnatrz domu
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty

(Zdzisław Pawłowski)
Wiking
Jestem z zawodu Blacharz - Dekarz. Jeżeli nadal potrzebuje pani solidnego fachowca proszę o kontakt pod nr. tel. 40973723 lub Gmail - zdzislawpawlowski66@gmail.com. Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów
orime
(orime)
Początkujący
Cześć, planuję kupić blachodachówkę na dom i zastanawiam się nad kolorem grafitowym. Czy ktoś ma doświadczenie z takim wyborem? Jak to wygląda po kilku latach, czy kolor nie blaknie?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
185 Postów
Angelika Mojak
(Angela22)
Stały Bywalec