Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

4 Posty
Beata Woźniak
(beakwiat)
Wiking
Jeśli potrzebujesz nadal fachowej pomocy psychologicznej lub terapii, mogę Ci zaoferować swoją pomoc. Zawodowo pomocą psychologiczna zajmuję się od kilkunastu lat, obserwując efekty myślę ze efektywnie. Mieszkam w Polsce, jednak w Norwegii jestem często.
Pozdrawiam, Beata
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 6  
Odpowiedz   Cytuj
48 Postów
Wioletta Precikowska
(Wioletta E.)
Nowicjusz
DDA-Dorosłe Dzieci Alkoholików i DDD-Dorosłe Dzieci z rodzin Dysfunkcyjnych

Powstała nowa grupa wsparcia dla DDA i DDD w Oslo.
Osoby zainteresowane dołączeniem do grupy mogą kontaktować się telefonicznie:
Tel. 46243566
Udział w grupie jest bezpłatny. Uczestnicy ponoszą jedynie koszta bieżące związane z zakupem kawy, herbaty i ewentualnie wynajmu sali.

Osoby, które nie spotkały się dotychczas z terminem wspólnoty DDA i DDD mogą przeczytać poniżej czym jest grupa DDA oraz zajrzeć na stronę internetową www.dda.pl gdzie są wyczerpujące informacje na ten temat.

Wspólnota DDA nie jest miejscem, gdzie ludzie siadają w koło, winiąc rodziców za wszystkie swoje problemy. Wspólnota DDA jest miejscem (programem) stworzonym po to, aby ułatwić Ci zidentyfikowanie kłopotliwych obszarów Twojego bieżącego życia (np. praca, związki, intymność, itp.), oraz żeby dopomóc Ci w zrozumieniu, skąd Twoje problemu pochodzą i jak sobie z nimi radzić.