Dyrektor generalny Fudi, wierzy, że nowa sieć wypełni lukę w doborze asortymentu w norweskim sklepie spożywczym
fudi/materiały prasowe
13 kwietnia swój pierwszy sklep w Norwegii otworzyła nowa sieć FUDI. Działalność na norweskim rynku, zdominowanym przez takich gigantów, jak NorgesGruppen czy Reitan Group, zaczyna od ogłoszenia konkurencyjnych cen.
- FUDI zaoferuje niskie ceny na najpopularniejsze produkty i zupełnie inny wybór niż konkurenci na rynku. Celem jest połączenie niskich cen z ekscytującym wyborem - czytamy w komunikacie prasowym sieci.
Pierwszy sklep swoje podwoje otworzył 13 kwietnia w Holmen Senter w Asker.
Kuchnie świata w jednym sklepie
Dyrektor generalny FUDI, Mathias Havgar, który mieszka za granicą od wielu lat, mówi, że zna z autopsji, jak to jest przenieść się z międzynarodowych supermarketów do ubogiego asortymentu w norweskich sklepach spożywczych.
- Wygląda na to, że gracze o ugruntowanej pozycji są bardziej zainteresowani kopiowaniem się nawzajem w zakresie ceny i wyboru produktów niż faktycznym oferowaniem klientom czegoś nowego - dodaje. Koncepcja sklepu opiera się na bezpośrednim imporcie oraz współpracy ze znanymi już importerami i mniejszymi dostawcami.
Co więc chce oferować FUDI? Przede wszystkim egzotyczne produkty z różnych kuchni świata w bardzo atrakcyjnych cenach, np. Meksyku, Tajlandii, Włoch, Korei czy Indii, które nie są dostępne w innych marketach. - Będziemy mieli największy wybór meksykańskiego jedzenia i napojów w całym kraju, więc jeśli chcesz zrobić coś ekstra do piątkowego taco, jesteśmy zdecydowanie najlepszą opcją - zachęca Havgar.
Wojna cenowa
W sklepie w konkurencyjnych cenach można kupić owoce, warzywa i suche produkty, jak np. makarony, kasze, ryż. - Nie boimy się nazwać tego wojną cenową - stawia sprawę jasno Havgar w rozmowie z Nettavisen.
FUDI ma oferować produkty trudno dostępne w norweskich supermarketachŹródło: fudi/materiały prasowe
Nie boją się konkurencji
Przedstawiciele FUDI deklarują, że nie boją się takich gigantów, jak Reitan Group (właściciel Remy1000) czy choćby NorgesGrupen (Meny, Kiwi). Uważają, że asortyment, który oferują, znacznie różni się od standardowego dostępnego w działających już na rynku sieciach. - FUDI rzuca wyzwanie zarówno cenom, jak i wyborowi, oferując wszystko, czego potrzebujesz do przygotowania obiadu z nieco bardziej ekscytujących regionów, po bardzo atrakcyjnych cenach. Jednocześnie nie będziemy sprzedawać towarów, w które są już dobrze zaopatrzone inne sklepy - czytamy w komunikacie prasowym.
Sieć w ciągu pięciu lat chce otworzyć 15 sklepów w całej Norwegii.
NTB, Dinside, MojaNorwegia, op.no, Nettavisen
Reklama
16-04-2023 09:14
0
0
Zgłoś
15-04-2023 19:33
17
0
Zgłoś