Opóźnienia, remonty, odwołane połączenia. W tych sytuacjach przysługuje zwrot kosztów biletu
Wszystkie reklamacje należy składać w terminie do 3 miesięcy od zdarzenia. Vy/Mads Kristiansen
Nie znają swoich praw
Za to przysługuje zwrot
Zwrot kosztów według regulaminu obowiązuje:
– Przy min. 60-minutowym niezapowiedzianym opóźnieniu na trasie Oslo-Bergen, Oslo-Kristiansand-Stavanger, Oslo-Trondheim i Trondheim-Bodø
– Przy min. 30-minutowym niezapowiedzianym opóźnieniu na pozostałych trasach
Reklamacje należy składać pisemnie w terminie do 3 miesięcy od zdarzenia – trzeba pamiętać o załączeniu odpowiednich dokumentów, takich jak rachunek czy kopia biletu oraz opis przebiegu wydarzeń. Ewentualny zwrot kosztów zostanie wypłacony przez w ciągu miesiąca.

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.