Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Odzyskaj nadpłacony podatek z Norwegii

Reklama

Transport i komunikacja

Flixbus uruchamia dwa nowe połączenia w Norwegii

Monika Pianowska

16 czerwca 2024 09:00

Udostępnij
na Facebooku
1
Flixbus uruchamia dwa nowe połączenia w Norwegii

FlixBus oferuje już cztery trasy do i z Oslo ze Szwecji, Danii, Niemiec i Polski. AlexGo - stock.adobe.com - tylko do użytku redakcyjnego

Tani przewoźnik FlixBus podejmuje walkę z Sørlandsbanen: pod koniec czerwca firma uruchomi dwa ekspresowe połączenia autobusowe pomiędzy Oslo i Stavanger oraz Oslo i Kristiansand w cenie 189 koron w jedną stronę.
FlixBus to niemiecka marka oferująca usługi autobusowe. Stavanger i Kristiansand to obecnie dwa z 28 miast należących do sieci FlixBus Nordens. Uruchomienie nowych tras jest częścią ekspansji FlixBus Sverige AB na rok 2024. Od 2017 roku firma obsługuje ekspresowy ruch autobusowy na terenie Szwecji i Danii, gdzie dziś do Oslo kursują dwie trasy ze Sztokholmu i Kopenhagi.
Na trasie Oslo-Stavanger dostępnych jest maksymalnie pięć kursów tygodniowo, po dwa dziennie. Między Oslo a Kristiansand zaś dostępne są cztery przejazdy dziennie w obie strony, a cena biletu w obu przypadkach zaczyna się od 189 koron.

Jest też trasa z Polski

FlixBus oferuje już cztery trasy do i z Oslo ze Szwecji, Danii, Niemiec i Polski, przy czym popularnymi kierunkami są Göteborg, Kopenhaga i Sztokholm. Nowe trasy są w ten sposób zintegrowane z rozległą siecią FlixBus w Europie, co zapewnia podróżnym z południowej Norwegii łatwy dostęp do szerokiej gamy europejskich miejsc docelowych.
W Norwegii nowe trasy będą obsługiwane przez norweską firmę transportową Norway Buspartner A/S. Połączenia ruszą 25 czerwca.
Źródła: bussmagasinet.no, Dagsavisen, ABCNyheter
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


flakun

16-06-2024 18:51

Wykupiłem przez internet bilet pieniądze pobrane z konta a mnie w systemie w ogóle nie mieli.Dzwonilem na infolinię to jakaś szmata powiedziała że mam pecha i żebym wykupił ponownie bilet.Minely 5 miesięcy zwrotu brak.Wole Sindbada i ciut drożej zapłacić niż Niemców dorabiać

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok