Komunikat prasowy

Pfizer, Biontech i kolejny koncern: Norwegia czeka na 67 000 dawek nowej szczepionki

Monika Pianowska

07 stycznia 2021 08:00

Udostępnij
na Facebooku
22

Szczepionka Moderna jest obecnie zatwierdzana w UE. fot. Mike Mareen/ stock.adobe.com/ tylko do użytku redakcyjnego

Do końca lutego Norwegia otrzyma 67 tys. dawek nowej szczepionki na koronawirusa. Tym razem chodzi o produkt firmy Moderna, którego stosowanie 6 stycznia zatwierdziła Unia Europejska. Szczepionka została tym samym automatycznie dopuszczona do użytku także w kraju fiordów.
Podczas dwóch pierwszych miesięcy 2021 do Norwegii ma trafić 67 tys. dawek szczepionki, jednak państwo ma całkowitą zgodę na 1,9 miliona dawek. Szczepionka koncernu Moderna została dopuszczona do użytku przez Europejską Agencję Leków (EMA) na razie na czas określony.
Norwegia rozpoczęła już powszechne szczepienia na koronawirusa osób z grupy ryzyka produktem firm Pfizer i Biontech. Szczepionka Moderny to druga oficjalnie dopuszczona do obrotu w Europie szczepionka przeciwko covid-19, którą także należy przyjąć w dwóch dawkach w odstępie 3-4 tygodni.
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych
Joanna Kuchnicka

25-01-2021 19:30

MałeMi napisał:
Moze lepiej zasięgnąc po paracet...niz uderzyc w szczepionke na covida... koncerny farmaceutyczne obecnie zacieracja ręce..
Siegnij po paracet. Zacierali tu rece ze pomoze a tu zmutowany profil wrocil.

Megip

09-01-2021 02:14

Bozeeee...skąd tacy ludzie się biorą...
Przecież to nie porozumienie

Megip

08-01-2021 23:48

A ty ciagld3o jednym...

Megip

08-01-2021 23:21

A młoda MaleMi... ona oderwana od rzeczywistości.!!! Powodzenia życzę

Megip

08-01-2021 23:18

Za bardzo się starasz... odp głupoty. Ja ci gratulyje!

MałeMi

08-01-2021 23:04

Megip napisał:
Młoda... z Tobą wszysko Ok? Może table na ból dupy...
Megip
Niestety nie miewam Twoich dolegliwości,wiec lecz sie sam w dalszym ciągu,jezeli masz takie bòle..
Polecam szczepionke dla Ciebie na wscieklizne..
Powodzenia w uzyskaniu calkowitego zdrowia..

Megip

08-01-2021 22:23

Młoda... z Tobą wszysko Ok? Może table na ból dupy...

MałeMi

08-01-2021 22:10

Megip napisał:
MalaMi
Jesteś bardzoooo... prostą osobą nie chce mi się komentować ale liczę na logikę.. czyli mózg który jeszcze możesz ujawnić ,że w miarę jest jasny...ok mała. Jesteś młodą osobą to nie będę ci robić jazd... trochę pokory ci polecam... i rozumu. Jak czegoś nie wiesz to pytaj ... nie oceniaj. Nie ze mną mała...


Megip
Twoja empatia jest w bardzo kiepskim stanie, po tym co piszesz..,bardzo słabo jest z Tobą.. radze zaszczep sie przeciw wsciekliznie,a objawy agresji moze Tobie przeminą..
Zycze powodzenia.. oraz usmiechu na twarzy..

Megip

08-01-2021 21:43

MalaMi
Jesteś bardzoooo... prostą osobą nie chce mi się komentować ale liczę na logikę.. czyli mózg który jeszcze możesz ujawnić ,że w miarę jest jasny...ok mała. Jesteś młodą osobą to nie będę ci robić jazd... trochę pokory ci polecam... i rozumu. Jak czegoś nie wiesz to pytaj ... nie oceniaj. Nie ze mną mała...

boj fra oszlo

08-01-2021 19:58

MałeMi napisał:
Megip napisał:
MaleMi
To nie czytaj, nie komentuj swoimi bredniami...
Co (?) Proces ewolucyjny się zaburza?! Skąd to się bierze? Z wewnętrznego przekonania, ze jesteś gówno warta...(?)
Trzeba wykazać się nie lada inteligencją by w zależności od kontekstu, zabarwienia
emocjonalnego i znaczenia zostało odpowiednio użyte.... Proponuję książki o samorozwoju.
I jak zwykle, namiętności życzę! :-*

Megip
Widze,ze jeszcze nie zaszczepiles sie przeciw wsciekliznie, a widze po Twoich negatywnych emocjach ta szczepionka jest Tobie bardzo wskazana.. wièc sie jak najszybciej zaszczep przeciw wsciekliznie
Nie wiem za kogo sie uwazasz,ale nie podobają mi się ludzie, którzy stawiają siebie wyżej od innych. Mam ochotę dać im rubla i powiedzieć: jak się dowiesz, ile jesteś wart, to wrócisz i oddasz resztę..



...grochowa,see princess i co tam jeszcze bylo
...znow zmienilas nick i zdjecie ...gdzie je znalazlas w necie?
...moze jakies prawa autorskie do wizerunku naruszasz?

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram