Komunikat prasowy

Dobra wiadomość dla zapominalskich: Wizz Air wprowadził przydatną usługę

Natalia Szitenhelm

18 grudnia 2019 08:43

Udostępnij
na Facebooku
2
Dobra wiadomość dla zapominalskich: Wizz Air wprowadził przydatną usługę

Wizz Air, podobnie, jak i inne lotnicze, stara się zarabiać na każdej możliwej usłudze. Trzeba jednak przyznać, że wielu pasażerów czekało na możliwość wykupienia takiej opcji. MN

Węgierski przewoźnik niskobudżetowy wprowadził nową opcję przy rezerwacji biletu – automatyczną odprawę, w połowie grudnia podał serwis  fly4free.pl. Usługa, choć dodatkowo płatna, może być wybawieniem dla zapominalskich. System bowiem sam odprawi pasażera, a jego kartę pokładową wyśle mu na skrzynkę mailową.
Pasażer, który wykupi usługę automatycznej odprawy, zostanie odprawiony 50 godzin przed planowaną podróżą, system przydzieli mu też miejsce w samolocie.
Reklama

Odprawa z głowy

Usługa to prawdziwe wybawienie dla zapominalskich pasażerów, którzy nie wykupili miejsca w samolocie. W przeciwieństwie do osób, które to zrobiły i mogą odprawić się już 30 dni przed odlotem, bez wykupionej miejscówki pasażer może odprawić się najwcześniej 48 godzin przed planowaną datą lotu. Dla niektórych osób stanowiło to nie lada kłopot, ponieważ podczas pobytu za granicą miały problem np. z dostępem do internetu. 

Jak czytamy w regulaminie Wizz Air, automatyczną odprawę można dodać do rezerwacji do czterech godzin przed wylotem. Koszt usługi to siedem złotych. Opcja jest dostępna w taryfie: Basic, Wizz Go, można ją też nabyć w ramach Wizz Plus czy Wizz Flex, informuje Wizz Air.

Automatyczną odprawę można zakupić tylko w przypadku lotów, dla których odprawa online jest dostępna i akceptowana przez lotnisko wylotu.

Po automatycznej odprawie system od razu wysyła kartę pokładową do pasażera. Trzeba jednak pamiętać, że w przypadku rezerwacji dla więcej niż 10 pasażerów wszyscy zostaną odprawieni, ale karty pokładowe nie zostaną już wysłane. Każdy z pasażerów będzie musiał pobrać swoją kartę, logując się na stronie internetowej Wizz Aira.
Poniżej: Karty pokładowe są wysyłane na skrzynkę mailową w przypadku rezerwacji obejmujących maksymalnie 10 pasażerów. 
screenshot/wizz air
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Krzysztof ....

23-12-2019 10:39

To największy oszust Lini lotniczych. Złodzieje i kombinatorzy. Bagaż podręczny to wielkość portfela. Za większy to już dopłata.

JAN GASIOREK

18-12-2019 10:17

Następna próba wydarcia kasy od Pasażerów , czekam na sprzedaż miejsc stojących w promocji !!!!

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok