Komunikat prasowy

Będą odcinać ludziom prąd. Firma energetyczna stawia ultimatum

Maja Zych

16 stycznia 2020 11:22

Udostępnij
na Facebooku
Będą odcinać ludziom prąd. Firma energetyczna stawia ultimatum

Klienci muszą jedynie zapewnić dostęp do licznika, a firma sama zajmie się wymianą sprzętu. Adobe Stock / licencja standardowa / Proxima Studio

W komunikacie prasowym opublikowanym we wtorek 14 stycznia firma energetyczna Agder Energii Nett poinformowała, że wszyscy klienci, którzy nie dostosowali się do nowych wymagań sprzętowych, będą musieli liczyć się z zakończeniem dostaw prądu do ich domów – chodzi tutaj o obowiązek zainstalowania automatycznych liczników, z którego wciąż nie wywiązało się około 1500 osób z rejonu Agder.
Klienci, które nie wymienią sprzętu na czas, muszą liczyć się nie tylko z odłączeniem dostępu do energii elektrycznej, ale też z wysoką opłatą dodatkową za ponowne włączenie.

Proszą o pilny kontakt

Przedstawiciele firmy od dłuższego czasu próbują skontaktować się z osobami, które wciąż nie wymieniły starych liczników – zarówno pisemnie, przez telefon, wysyłając wiadomości SMS czy maile lub zjawiając się bezpośrednio pod adresem zamieszkania.

– Około 200 000 klientów w Agder otrzymało nowe, automatyczne liczniki. Zostało nam około 1500 klientów, z którymi albo nie udało nam się skontaktować albo odmawiają nam dostępu, ponieważ nie chcą nowych liczników – powiedział Ole-Herman Cappelen z Agder Energi Nett. 

Firma informuje jednocześnie, że jeśli nie uda im się dokonać montażu nowego sprzętu, nie będą mieli wyjścia i będą zmuszeni odłączyć prąd we wskazanych miejscach.

Klienci, których może dotyczyć sprawa, proszeni są dlatego o kontakt telefoniczny pod numerem 38 60 72 72, aby zawrzeć umowę o wymianie liczników. W ten sposób nie tylko unikną odłączenia dostępu do energii elektrycznej, ale też opłaty w wysokości 5000 koron za ponowne przyłączenie prądu.
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok