Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

T - Norwegia

Czytali temat:
iksiński igrek Radosław Rutkowski andrzej Czapiewski Joanna Kuchnicka mart enty KRZYSZTOF MARCINIAK boj fra oszlo KonkoN Onty_Ja_Gabriel_3. (1779 niezalogowanych)
9 Postów

()
Wiking
T
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
KarolZaricki napisał:
Dzień dobry,

studiuję Psychologię na trzecim roku w Polsce. Po studiach planuje ukończenie szkoły psychoterapeutycznej lub zostanie psychologiem transportu (nadal się zastanawiam) i z różnych względów interesuje się Norwegią, w przyszłości rozważam wyjazd - tak po krótce.
Mam kilka pytań:
1. Czy w Norwegii jest zawód psychologa transportu?
2. Jak wygląda procedura pracy jako psycholog/psychoterapeuta w Norwegii, jeśli dyplom zdobędę w Polsce?
Jeśli ktoś z Państwa ma wiarygodne informacje, lub zna kogoś z kim mógłbym się skontaktować, będę wdzięczny
Pozdrawiam

E... ty... student słoikowy gościu, czyżbyś miał problem z angielskim, by wejść na odpowiednią profesjonalną Norweską stronę i tam zasięgnąć info u samego źródła.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów

(KarolZaricki)
Wiking
Podrzuć profesjonalną stronę bym mógł zasięgnąć u źródła aniołku
A jeśli nie masz nic konkretnego do dodania w jakim celu wychylasz się z swej chmurki?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
KarolZaricki napisał:
Podrzuć profesjonalną stronę bym mógł zasięgnąć u źródła aniołku
A jeśli nie masz nic konkretnego do dodania w jakim celu wychylasz się z swej chmurki?



...niestety na tym forum wymagamy od studentow znajomosci jezykow obcych
...inaczej pisząc...intelygencji